قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

پیاده تا منزلگه عشق

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله ...

ثبت نام پیاده روی اربعین در سایت

http://www.asetad.ir/tavala

کربلا

نظرات  (۱۳)

  • علیرضا علیرضا
  • سایت شما بسیار عالی است میخواهم چیزی را بگویم.
    سایت حسینی ها تازه ساخته شده وبه کمک شما ودیگران احتیاج دارد اگر میتوانید با دادن نظر ولینک کردن ما .مارا همراهی کنید
    پاسخ:
    سلام چشم
  • اشک شیدایی
  • باعرض سلام ...
    وبلاگ زیبایی دارید
    خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید ... ممنون
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    سلام مطالبتون عالی بود یه سری به ما بزنید خوشحال میشیم موفق باشید
    التماس دعا!
  • زینت زن=حفظ حجاب
  • سلام.

    خوشحال میشم سر بزنید.
    پاسخ:
    سلام چشم
    سلام بزرگوار

    اگر یک روز رو تنها و فقط با خدا باشین ... اون روز رو چیکار می کنین ؟

    منتظر نظر شما هستم ...

    التماس دعا .

    یا علی .
  • خدای دوسداشتنی من
  • سلام
    عیدتون مبارک
    بدویین بیایین شیرینی بخورین
    اگه دیر برسین تموم میشه هاااااا
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    بار الها اجلم را تو به تاخیر انداز
    چند روزیست دلم تنگ محرم شده است
    سلام همسنگر
    خدا قوت
    از دیدن وب ارزشی تون بسیار مسرور شدم؛خوشحال میشم به منم سر بزنید و بفرمائید با تبادل لینک موافقید؟
    موفق باشید
    یا زینب[گل][گل][گل]

  • برقبانی(معبر سایبری خادم الشهدا)
  • سلام رزمنده
    خوبید ایشالله؟
    پیشاپیش عید ولایت رو بهت تبریک میگم
    ایشالله همیشه ولایی باشی تا ظهور آقا بعد با هم شهید شیم.
    با مطلبی با عنوان(پیکر شهدای ایرانی یا اجساد عراقی چگونه مشخص می‌شود؟)و چند مطلب ناب دیگه منتظر حضور و نظر گرمت هستم.

    اگر لایق میدونی منو با نام معبر سایبری خادم الشهدا)لینک کن.

    راستی یه طرح پیامکی دارم برگزار میکنم که بصورت رایگان هستش و قراره هر هفته پیام با موضوعیت(آشنایی با سخنان اهل بیت،امام خامنه ای،وصیتهای شهدا و مهدویت)ارسال بشه.
    اگه دوست داشتی ثبت نام کنی نام و نام خانوادگیت و شهر وحل سکونتت و آدرس وبت رو به30002502222597  ارسال کن.
    به بقیه دوستات هم خبر بده
    راستی یه طرح قرعه کشی کربلا هم داریم که اگه جزئیات بیشترش رو میخوای بیا تو معبر سایبری خادم الشهدا نگاه کن.

    ایشالله شهید شی

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    با افتخار لینک شدید
    چشم
    یا علی
  • دختر بسیجی
  • سلام.
    خوشحال میشم به وبلاگ تازه تاسیس من سری بزنین و کمک کنید تا ادارش کنم.
    ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    چشم
    خیلی التماس دعا
  • سجاد عبدی
  • امام باقر (ع) : خداوند دوست ندارد که مردم 
    در خواهش از یکدیگر اصرار ورزند 
    ولی اصرار در خواهش از خودش را دوست دارد.
    شهادت امام باقر بر شما تسلیت....

    ▌║█║HOO ALI HEYDAR MADAD ©sajjadabdi ▌║█║


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">