قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

بیماری من

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲ ق.ظ

بیمارم. دکتر میخواهم. دکتری که برایم نسخه بنویسد. نسخه ای نه برای جسمم، نه...

برای روحم

 


پی نوشت:طراح سعید شیرودی
  • رضا غفاریان

کربلا

اندکی تامل

نظرات  (۱۸)

 

سلام

       خیلی جالبه

 

     اگر به نسخه عمل کردی 

 

      سعی کنید با زیارت علقمه بخوانید . اثرش بیشتره

 

منو  هم دعا کنید

 

یاعلی

پاسخ:
سلام
چشم
  • ثاقب زهرا
  • فوق العاده بود
    موفق باشید
  • هما یوسفی
  • سلام
    ببینید وبتون کلا دیر لود میشه
    ولی بیشتر از اون اینکه میای نظر بدی یک پیام نشون داده میشه میای صفحه رو تو وب عوض کنی یک پیام نشون میده میای نظر رو ارسال کنی باز یک نظر نشون داده میشه! خوب واقعا یک مقدار تعدادش زیاده اگر میتونید کمترش کنید
    پیامهایی مثل برا رهبرمون صبلوات...و باز هم به سنگرم سر بزنید و..
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حذفشون کردم

  • هما یوسفی
  • ببخشید یکی از چیزهایی که باعث میشه ادم تو پست دید از وبلاگ بره بر خلاف میلش یا بدون نظر اینجا رو ترک کنه تنظیمات وبتون بر مبنای ارور وپی در پی این جمله هست که با هر تغییر وضعیتی نمایش داده میهش! لطفا یا برش دارید! یا کمترش کنید
    یا علی
    پاسخ:
    با تشکر به پیشنهاد شما رسیدگی شد.
    منتظر پیشنهاداتتان هستم
    یاعلی
  • هما یوسفی
  • سلام
    سلام
    نگاه کردم بنده فایلاشو داشتم- ولی تو سایتشون نیست الان! شاید حاج اقا گفتند برش دارند!
    +خیلی دنبال این عکس بودم!از تو کامپیوترم پاک شده بود-الحمدلله و ممنون
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    شما نمیتونین اون فایلها رو به ایمیلم بفرستین؟
    سلام
    یک تجویز هم من از علما به شما می دهم
    در این ماه مناجات شعبانیه را زیاد بخوانید
    پاسخ:
    ممنون
    چشم

    هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد

    نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد

    خوشا به حال خیالی که در حرم مانده

    و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد

    به یاد چایی شیرین کربلایی ها

    لبم حلاوت "احلی من العسل" دارد

    چه ساختار قشنگی شکسته است خدا

    درون قالب شش گوشه یک غزل دارد 

    بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم؟

    بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

    غلامتان به من آموخت در میانه ی خون

    که روسیاهی ما نیز راه حل دارد.

     

    سیدحمیدرضا برقعی

    like
  • دختر چادری
  • خیلی قشنگ بود!

    واقعا این نسل بیشتر از هر چیزی به اینا احتیاج دارن. مشکلات جمسی ما نشات گرفته از مشکلات روحی و مذهبی ماس. چیزی که کمتر کسی بهش اهمیت میدن.
    سلام خیلی جالب بود.بااجازتون در وبم گذاشتم .التماس دعا

    پاسخ:
    صاحب اختیارید
    ............................
    سلام
    خیلی طراح خوش ذوق و بااستعدادی داشته....
  • چشم انتظار موعود
  • سلام بزرگوار
    ممنون از شما و حضورتون
    شما خیلی وقته لینک هستی
    شماره 86 لینکباکس من هستید...
    اگرپسندیدی منو بانام آیینه ی خدا لینک کنید
    تشکر و سپاس

    ضمنا به اون آدرسی هم که فرمودید میرم چشم...
  • جانم فدای رهبر
  • طرح زیبایی بود...
    التماس دعا،
  • رضا (صــبر و بصـیـرت)
  • امام عصر (عجل الله فرجه) :
    به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام زینب (سلام الله علیها) که فرج مرا نزدیک گرداند .
    الهی به حق بی بی زینب .....
    اللهم عجل لولیک الفرج
    زیبا بود
  • چشم انتظار موعود
  • سلام و خداقوت
    دوست گرامی با (طرح نماز) در خدمت شما هستم

    تو آیا دیده ای وقتی که بعد از قهر و بدعهدی
    به هنگامی که برسجاده اش با قامت شرمی، به یک قدقامت زیبا؛تو می آیی...
    به تکبیری تو را همچون عزیز بی گناهی راه خواهد داد.
    ومیپوشاند او اسرار غیبت را،واز یاد تو هم بدعهدی ات راپاک خواهد کرد...
    جواب آن سلام آخرت را برتو خواهد داد.
    وبا یک نقطه در سجده...
    تو گویا بازهم در اول خطی...!
  • سجاد شاکریــ
  • سلام
    فک کنم حدود یک سال پیش دیده بودمش
    طراحش هم سعید شیرودی از دوستان بنده است
    یا علی

    پاسخ:
    جدی ؟ ممنون که گفتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">