قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

اعتقاداتان را چند می فروشید؟

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ق.ظ

namaz[Kamyab.IR]

مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند ۲۰ سنت اضافه تر می دهد!

می گفت :چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟

آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی …

گذشت و به مقصد رسیدیم . 

موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . 

پرسیدم بابت چی ؟

گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم.

وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم .

با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم!

تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد 
حالی شبیه غش به من دست داد . 
من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم!!

منبع:وبلاگ سروش دل

  • رضا غفاریان

اسلام

معرفی وبلاگ

اندکی تامل

نظرات  (۳)

  • لحظه ای درنگ
  • خیلی زیبا بود و تکان دهنده

    سلام

    خیلی خوشم از این مطلب اومد

     

    چنان زندگی کن که کسانی که تو را می شناسند، اما خدا را نمی شناسند

    بواسطه آشنایی با تو، با خدا آشنا شوند  . . .

     

    سلام

     شما هم با افتخار لینک شدید

     

    لطفا در کامنت قبلی حضور پرنورتون را که بنده براتون ارسال کردم اصلاح بفرمائید

    باتشکرازقبول زحمت

    پاسخ:
    سلام
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">