قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

 سلام به همه کسانیکه اسلام، اهل بیت و رهبر عزیزمون رو دوست دارن

 من یه رزمنده سایبری ام یه سرباز ولایت که دارم میجنگم نمیدونم شما هم  اعتقاد دارین که الان جنگه یا نه

  اما من با اعتقاد و ایمان کامل دارم  تو این جنگ  میجنگم

  اگه شما هم اعتقاد دارین جنگه پس بیاین همسنگری هامون رو تنها نذاریم

  با تمام دوستانی که وبلاگ ارزشی دارن تبادل لینک میکنم آخه ما بچه حزب اللهی ها اگه هوای همو نداشته باشیم که تو جنگ شکست میخوریم

  در ضمن در صورت تمایل به اطلاع از بروز رسانی وبلاگ در خبر نامه عضو شوید.

  یه بنده خدایی میگفت اگه یکی رو خیلی دوست دارین براش آرزوی شهادت کنید

  براتون آرزوی شهادت میکنم شما هم برای شهادت من دعا کنید

  • رضا غفاریان

نظرات  (۱۳۴)

سلام
هنوزم مطلب میذاری؟
میتونی حدس بزنی من کی هستم؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خیر بجا نیاوردم

ممنون که سر زدید. من تازه شروع کردم و هنوز اول راهم ....خیلی دلم میخواست از این حال بدی که داشتم بیرون بیام و اعتقاداتم رو از سر بگیرم، منم نمیخوام هم سنگری هامو تنها بزارم....و برای  منم خواهشا شهادت آرزو کنید که میدونم لایقش نیستم....یا علی.

اگه با تبادل لینک موافقید خبر بدید که منم شما رو لینک کنم.ممنون

http://khoonshaheed.blogfa.com/

 

سلام برادر!
به ماهم سر بزن!
پاسخ:
سلام
چشم
ممنون که سریدی!!
پاسخ:
قربونت
از صدای گذر آب چنان می فهمی،تندتر از آب روان،عمر گران می گذرد...


زندگی را نفسی،ارزش غم خوردن نیست!آنقدر سیر بخندکه ندانی غم


چیست...لحظه هایت خندان

منتظر نظرات شما هستمـــــــــ.....
سلام وبلاگم بروز شده تشریف بیارید[گل]

سلام خدا قوت همسنگری
التـــــــــــــــــــــماس دعا
اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
سلام!
آپم!
  • مجتبی مومن
  • سلام موفق باشی ایشالله
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • علیرضا ait20
  • قا من یادم نبود بگم که سایت ما و یا بهتر بگم کانون ما هرگونه کار تبلیغاتی اعم از اتلیه عکاسی،اتلیه طراحی ،چاپ افست و دیجیتال ،طراحی وب و مالتی مدیا هم نیز انجام میده ....... ولی اینو بگم تا باز سازی سایت جدید فعلا کار یا به صورت حضوری یا به صورت ایمیل و.... انجام می شود... یا علی 
      با سلام
    بروزم شدیم....!
    فتو کاریکاتور : از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی !

     فرهنگ پروازfarhangeparvaz.blog.ir    

    ممنون وبلاگ خوبی دارین/به من هم سر بزنید خوشحال می شم.من رو هم لینک کنید خبر بدین تا لینکتون کنم

    پاسخ:
    سلام
    لینک شدید
  • یک آخرالزمانی
  • سلام
    خسته نباشید
    تولد رهبرمونو بهتون تبریک میگم
    بروزم 
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    منم به شما با تاخیر فراوان تبریک میگم
  • در ارزوی شهادت
  • سلام به شما دوست گرامی این پیغام برای شما و هر هر کسی که این  رو می خونه التماس میکنم  به حق همین ماه مبارک دعا کنید منم بتونم با شهادت از این دنیا برم.

    لتماس دعا

    یا حق

    پاسخ:
    سلام
    ایشالا شهید شی
    آپم!
    ...هوالمحبوب...

    سلام ...

    سر زدم و خوندم وبلاگتون رو ...

    خدا ان شاالله شهادت رو نصیب هممون بکنه ...

    ان شاالله در پناه خدا و زیر سایه ی آقا همیشه خدایی بمانید .

    التماس دعا
    یا حق

    سلام علیکم

     به روزم  با آثار و برکات روزه

  • محمدرضا محمودی
  • رمضونت مبارک دوست من :)
    دعام کن.
    یا زهرا(س)
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
  • علیرضا ait20
  • نمی دونم شما من و وبلاگمو با ارزش و ارزشی می دونید یا نه ولی من با اغتخار شما رو لینک کردم ......... ومن مطمینم که الان تو یه جنگ سخت تر از اون جنگ ها قبلی هستیم چون که همه چی پیشرفت کرده و.......
    یا علی و خوشحال می شم منو لینک کنید و گه گاهی به من سری بزنید و از نظرات و پیشنهاداتتون منو بهره مند کنید ....... یا علی 
    در پناه حق
    پاسخ:
    حتما بهت سر میزنم
  • کربلایی عادل اسماعیلی
  • سلام 
    اگه اجازه بدی تو وب سایتم لینک بشی  ممنون میشم
    منتظر جوابتم
  • ابوالفضل خلیلی
  • اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک
    عالی عالی عالی....
    منم چند وقتیه لباس جنگ برتن کردم خوشحال میشم سربزنی .موفق باشی یاعلی....
    عالی عالی عالی هست.منم چند وقتی میشه لبلاس جنگ برتن کردم .به منم سربزن خوشحال میشم موفق باشی یاعلی...
    من برای تمام عاشقان شهادت آرزوی شهادت می کنم.. شما هم برای ما دعا کنید.
    میگن دعا درحق دیگران مستجابه.... ان شا الله
    وبلاگتون عالــــــــــــــــی
    از صمیم قلبم برای موفقیت و پایداریتون دعا می کنم
    راستی هرکی منکر این جنگ وحشتناکی که الان درگرفته باشه... حقیقتا خودشو بخواب زده!!
    *عشق فقط سید علی خامنه ای*
    یا علی مدد
  • محمد ابراهیم نامدار
  • سلام دوست عزیز بلاگ قشنگی داری به منم سر بزن
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    لینک شدی محمد ابراهیم جان
  • مجتبی مومن
  • sسلام موفق باشی...
    روز خوبی داشته باشی.
    آپم
  • حوزه 320 نرجس
  • سلام لینکتون کردم
    منو لینک کنید ممنون
  • سفیـــر نـــور

  • سلام
    عیدتون مبارک همسنگر

    .

    دعامون کنید
    یازهرا

    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    ممنون
  • حوزه 320 نرجس
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام مرسی اپم تشریف بیارین
    **** ** ******
  • محسن شمس الدینی
  • سلام از طریق ایمیلی که برام اومد با سایتتون آشنا شدم حالا دلم نمیاد ببندم برم بخوابم
    پاسخ:
    لطف داری حاجی جان
    فقط برام دعا کن شهید شم

    سلام خدا قوت.برای اولین بار با ایمیلی که به دستم رسید وبلاگتون رو دیدم.امیدوارم همه ما که ادعامون میشه اول با خودسازی از خودمون شروع کنیم .تا مصداق این /آیه از قرآن نشیم که می فرماید:اتامرون الناس ...چگونه شما که مردم را به نیکو کاری دستور میدهید خود رافرآموش میکنیددر صورتی که کتاب خدا را میخوانیدچرا تعقل واندیشه نمیکنید؟سوره مبارکه بقره آیه 44.پیشنهادم اینه که در مطالبی که میارین ازآیه های کاربردی  قرآن حتما استفاده کنید.نظر شما چیه ؟؟آهای بچه بسیجی ها قرآن زیادی مهجور نمونده!!!
    پاسخ:
    سلام
    قبول دارم خیلی زیاد
    واقعا مهجور مونده
  • مجتبی مومن
  • سلام ممنون میشم در نظرسنجی وبم شرکت کنید...


    طلبه
  • جواد کشاورز
  • سلام

    با اسم دلخواه لینک شدید

    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    سلام

    اگر دوست داشتین  به وب سر بزنید و تو نظر سنجی شرکت کنید

    ممنون میشم

    پاسخ:
    سلام
    چشم
    سلام

    درست شد .
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    سلام

    لینک شدید.

    و من متاهل هستم.

    یامهدی

    سلام

    ممنون از حضورتون.

    هیچکس پروفایل منو تو وبلاگ آرامش پیدا نکرده حتی خودم....!!!!شما چجوری پیداش کردید؟؟؟

    اون شماره مسدود شده. وگرنه بنده خودم این چیزارو میفهمم...فقط میخوام بدونم هنوز غیرت تو جوونای ما پیدا میشه یا نه؟

    عکس براتون باز شد بالاخره؟؟؟

    کامنتاتون تایید شد...

    ودر آخر لینک میشید...

     

    سلام

    با احترام لینک شدین .


    شهادت بانو زینب بر امام زما (عج )و عاشقان شیعیان  تسلیت باد .

    یا علی .


    با یقین امده بودیم مردد رفتیم..به خیابان شلوغی که نباید رفتیم
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    بله روز اوله...البته تو سیستم بیان...
    ممنون
  • سفیـــر نـــور
  • سلام 

    خیلی عالی و حماسی نوشتید

    خوشم اومد

    التماس دعا

    یازهرا

    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه
    محتاجیم به دعا
    یا علی
    بی خیال داداش....فکر کنم خودمم متوجه حرفام نشدم چه برسه به شما‏!‏راستی عید و روزت مبارک.بابت نظرسنجی هم،آفرین‏!‏خودت به کی رای میدی؟موفق باشی،التماس دعا....یاحق.
    سلام خوبی؟ داداشی
    با کمال افتخار
    فقط بفرمائید با چه اسمی لینکتون کنم
    توفیق یارتان
    سلام
    خوبی؟
    ممنونم داداشی
    با کمال افتخار
    فقط بگو با چه اسمی لینکتون کنم
    توفیقتان با خدا
    گل پسر اتفاقا تو معرفی وبلاگت زدی سرباز امام‏!‏‏!‏‏!منم نمیگم چون تو وامثال تو بدن،پس آقا بده،نه،من خودم پیرو ولایتم.ولی یه سری میتونن سو برداشت کنن از این دست موضوعا.برا همین وظیفه دونستم تذکر بدم بهت.یه پیشنهاد دیگه:نظرسنجی ت رو به روز کن.
    پاسخ:
    خب سو برداشت بعضیا به من مربوط میشه؟
    ایشالا فردا نظرسنجی به روز میشه
    ممنون که راهنمایی میکنی
    سلام لطف کردین سرزدین..
    من شمارو لینک کردم.اگه دوست داشتید لینک کنید منو

    طلبه
    پاسخ:
    با کمال میل لینکتان کردم
    یاعلی




    آن شب مدینه تشنه ی آب بقا بود

    چشم انتظار ساغر قالوا بلی بود

    آنشب شقایق قصد کوی یار می کرد

    از خواب غفلت لاله را بیدار می کرد

    آن شب سحر شعر گل مهتاب می خواند

    از جلوه ی خورشید عالمتاب می خواند

    آن شب فضا آکنده از شور و طرب بود

    بین ملائک صحبت از ماه رجب بود

    آن شب عروس فاطمه از دل دعا کرد

    درمان دردش را تمنا از خدا کرد

    آن شب رضا در خط تسلیم و رضا بود

    در خط تسلیم خدا، لطف خدا بود

    آن شب منادی دادِ عدل و داد می زد

    بین زمین و آسمان فریاد می زد

    کای اهل عالم مقصد و مقصود آمد

    در کان هستی هر چه بود از جود آمد

    آئینه ی ایزد نما آمد به دنیا

    یعنی جواد بن الرضا آمد به دنیا

    از بهر دیدارش ز جنت آدم آمد

    نوح نبی از بهر خیر مقدم آمد

    آمد خلیل بت شکن از کعبه سویش

    تا شهد جان نوشد ز جام آبرویش

    موسی شبانه از دیار طور آمد

    از دست ظلمت در پناه نور آمد

    آمد مسیحا تا ببوسد خاک پایش

    حظّی برد از لذّت شهد ولایش

    آمد به دنیا اسوه ی یکتا پرستی

    بعد از رضا آئینه دار ملک هستی

    او اختر تابان چرخ آبنوس است

    مرآت حقّ و زاده ی شمس الشموس است

    از جانب او گر حدیثی قال گردد

    یحیی بن اکثم در جوابش لال گردد

    حاتم اگر جود و سخایش را ببیند

    بهر گدایی بر سر راهش نشیند

    گوی سبق از روضه ی مینو بگیرد

    گر کشتی اش در ساحلی پهلو بگیرد

    بود و نبود عالم از بود جواد است

    شعر من  از جود جواد است


    ولادت امام جواد(علیه السلام) بر شما همسنگر عزیز تهنیت باد


    شما لینک شدید

    یا حق.....


    سلام به روزم....
    خوشحال میشم سربزنی...

    وب جالبی داری...


    طلبه
    سلام...
    ممنون از لطفتون نسبت به وبلاگ
    اگر مایل به تبادل لینک هستید باخبرم کنید
    پاسخ:
    سلام
    لینک شدین
    سلام بیانیه حمایت از شورای نگهبان رو بذار توی وبلاگت
    از وبلاگ من بردار !
    پاسخ:
    چشم حسن جانم
     

    سلام

    مطلبی با عنوان "تعامل با آمریکا، وجه مشترک کاندیداها!" بروز هستم!

    (متن کوتاه)

    [گل]

       سلام
    بروزم !
    با عنوان : کدام یک صحیح تر است ؟
    منتظرم....
    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/02/24/sahihtar123123123
    فرهنگ پرواز
  • علی اصغر حسنی
  • سلام دعا میکنم با بدنی ارمن اربا در محضر امام زمان(عج) شهید شی.
    یه سری هم به ما بزنید تازه راه افتاده وب.
    bara313.blog.ir
    پاسخ:
    ممنون چشم
    سلام...خدا قوت! واقعا وب کوبنده ای داری!!!آدم قلبش پر از شور و هیجان میشه...خیلی خیلی خیلی خیلی دوس دارم با شما تبادل لینک کنم...یه جورایی برام باعث افتخاره اگه با شما تبادل لینک کنم...یا علی
    پاسخ:
    سلام
    حتما
    سلام.
    وبلاگت برام جالب بود اخوی.فقط یه قسمتش منو خیلی اذیت میکرد...اینکه تو درباره من وبت، خودتو سرباز آقا معرفی کردی.
    دغدغه مند بودنتو قبول دارم!بااینکه نمیشناسمت.همین که وب زدی یعنی دغدغه داری!
    ولی این موضوع سرباز اقا دونستن خودت، یه جوریه...کلا از ادمایی که خودشونو سرباز اقا خطاب میکنن و معرفی میکنن خوشم نمیاد.ببخشیدا!
    چون با چندنفر تو شبکه های اجتماعی مختلف، در صحبت و گفتگو بودم، اونایی که خودشونو سرباز اقا معرفی میکردن، تو زرد از آب در میومدن...!!
    البته من نمیگم شمام همینطوری هستی یا نه!منظور من چیز دیگس.اعتماد بنفس زیادیشم خوب نیست بسیجی!
    خود دانی!
    موفق باشی.یاحق.
    پاسخ:
    من سرباز نیستم افسرم
    افسر جنگ نرم
    این رو خود آقا گفته
    تو فیلم رسوایی اکبر عبدی در لباس روحانی حرف قشنگی میزنه و میگه: اشتباه من رو پای مکتب من ننویس
    حالا شما هم اشتباه اون آدما و حتی من رو پای آقا ننویس برادر عزیزم
    گل اشکم شبی وا میشد ای کاش/همه دردم مداوا میشد ای کاش /ب هرکس قسمتی دادی خدایا/شهادت قسمت ما میشد ای کاش
    پاسخ:
    ای کاش...
    بسم رب الشهدا و الصدقین...
    سلام ...وبلاگ خیلی خوبی دارین..خوشحال میشم به منم سری بزنید
    یا علی
  • بیقرار موعود
  • سلام و خداقوت
    با ختم دسته جمعی آیه الکرسی به نیت تعجیل در ظهور مولا و رهایی شیعه ی مظلوم از دست کفار به روزم
    ومنتظر شما...
    اطلاعات بیشتر را در آیینه ی خدا دریافت کنید
    تشکروسپاس التماس دعای فرج مولا

    سلام برادر

    به نظر من خوبه آدم عاقبت خودشو با شهادت ختم بخیر کنه اما مملکت امام غایبمان فعلا به جهاد و جهادگر احتیاج دارد. واسه خلق حماسه های بزرگ که سیدعلی جان روحی فداه مدام تکرار می کنن.

    جهادگونه عمل کنیم؛ ختم عمرمون با شهادته چرا که کارگر خدا رو خود خدا مزد میده. التماس دعا

    چه آرزوی ....
    :)
    سلام
    وبلاگ خوب و ارزشی داری.
    موفق باشی.
    به وبسایت ما هم سری بزنید.
    نظر و انتقاد و پیشنهاد یادتون نره.
    www.salamkomijan.ir
    با سلام
    لینک شدید
    موفق باشید
  • پهلوانان نمی میرند
  • اپم
     از قالیباف تکنو اصولگرا تا دست به دامن شده به علی مطهری نئو اصلاحطلب برای تخریب آیت الله مصباح و جبهه ی پایداری!!! و پاسخ ائتلاف سه گانه به سوالات فرهنگ پرواز
    بروزم !
    منتظر شما....
    یاعلی
    فرهنگ پرواز
    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/01/27/ghalibaf-12312312-paydari123213

     سلامممم وبتون خیلی جذابه
    خوشحال میشم به وب منم سر بزنید تازه درستش کردم
    سلام خیلی خیلی ممنون از کمکتون.
    یاحق.
    سلام خدا قوت واقعا عالیه خیلی خیلی خوشحال میشم لینکتون کنم.
    اگه براتون زحمتی نیست بهم سر بزنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم.
    وبلاگتون آدم رو بدجوری هوایی میکنه.
    انشاالله به مقام شهادت برسید.
    یاحق
    فــاطــمه! ای کــه غـــم از داغ تــــو، ســـر مـــی شـکنـــد

    زیـــر بـــار غـــم تـــو، کــــوه کــــمر مــــی شــکنــــد

    مــــــرغ حــــقّ بـــودی و رفـــتـی ســـوی بـــاغ مـلـکـــوتـــــ

    جــبـرئـیــل اســـتـــ کــــه از داغ تــــو،پـــــر مـــی شـکنـــد

    شــــهــادتـــــ حـــضرت فـــــاطـمـــه(س) تــســلـیتـــــ بـــاد
       

    سلام وبلاگ زیبایی دارید
    اگر با تبادل لینک موافق بودید اطلاع دهید

    التماس دعا...   

    با افتخار لینک شدید!


    سلام اولین ختم قرآن سال 92 برای برآوردن حاجات و گشایش در کارها و شفای مریضها، و پایان یافتن جهالتها، رذیلتهل، استکبار درون و بیرون، جهالتها، کجرویها، کفر و شرک و نفاق و پایان یافتن حکومت شیاطین  و استقرار نظام جهانی توحیدی ، پادشاهی خداوند و ولایت الهی، و آمرزش اموات و فرج در تعجیل ظهور و زعامت قائم آل محمد حضرت مهدی موعود سلام الله علیه و شفاعت عربی یا ترجمه فارسی . دوستانی که می خواهند همراهی نمایند، در قسمت دیدگاه  اعلام آمادگی نمایند ، تا جزئشان به آنها اطلاع داده شود. این ختم تا پایان فروردین 92 می باشد. لطفا در قسمت دیدگاه آدرس زیر اعلام آمادگی نمائید. بسیار سپاسگزارم

    http://noahmadi313.blogfa.com

    سلام

    وبلاگ مفیدی دارید

    خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید ...

    با تبریک سال نو خدمت مجردهای گرامی!

    دستگاه “سبزه گره زنی” با قابلیت ۹۰ گره در ثانیه

  • بیقرار شهادت
  • با سلام و تحیت
    از لطف و محبت شما سپاسگزارم
    آدرس وبلاگ شما اصلاح گردید .
     سلام
    جمله ای کلیشه ای: سال نو مبارک
    سال جدید رو با موضوع: تهاجم خاموش با آکادمی موسیقی گوگوش
    بروز هستم منتظر حضورتون هستم[گل]
    chera hichki be man nazar nimide okheeeeeeeeeeeee:((
     سلام
    پ نه پ!!!! برای فروشگاه بود ! خریدم !!!!
    آره ! برای خودم بود ! مگه متن را با دقت نخواندی ؟
  • سلحشوران اریا
  • سلام همسنگر مگر می شود بجه بیسجی را فراموش کرد شاید او فراموش کند ولی سلحشوران اریا این عزیزان را در قلب خود جایگزین نموده است ادرس شما قبلا ثبت شده است
     سلام
    شهادت ام ابیها را تسلیت عرض می نماییم.
    بروز شد ! فرهنگ پرواز !
    با مطلبی با عنوان :
    خواسته ات را از خدا بخواه...عشق یک دختر و اغاز ماجرا !!!
    منتظر نظر شما......
    یاعلی(ع)
     فرهنگ پرواز
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • کاش عاشق اینقدر تنها نبود...
    کاش دلبستن فقط رویا نبود...
    کاش لیلی دست مجنون می گرفت...
    تا که مجنون در پی صحرا نبود...

    چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی …
    چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی …
    خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن …
    خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی …
    برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی …
    برای عده ای چه خوب شد نیامدی ….
    تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام …
    دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی…
  • لحظه ای درنگ
  • آقاجان !

    بی تو حرام می شود تمام جوانیم

    دستم گرفته ای به عنایت ، رها مکن

    اللهم عجل لولیک الفرج

    خوشحال میشم به وبم سری بزنید
    سلام
    وب زیبایی داریدخوشحال میشم به وبم سر بزنید و بگید با چه نامی لینکتون کنم

    دیودونه: "هالیوود در اندیشه استقرار فرهنگی نوین بر تمام جهان است"
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8042
  • رضا (صــبر و بصـیـرت)
  • اسب بهترین مرکب هاست ولی اغلب صاحبش را اگر حواسش نباشد بر زمین میزند و می کشد ، نفس ما همان اسب است .
    حاج اسماعیل دولابی
    یا رب الحسین / بحق الحسین/ اشف صدر الحسین بظهور الحجة
  • مهدی فتوحی
  • به پا خواستیم تا با دوتدارانش دوستی کنیم .......و با دشمنانش بجنگیم .........و بد خواهانش را هلاک میکنیم ........به لطف حق تعالی و زیر سایه امام زمان این وبلاگ را بعنوان قدمی کوچک به سوی او نوشتیم تا در راه او قدم کوچکی برداشته باشیم.........شما نیز بدین منظور در وبلاگ رسمی هشتمین گام لینک شده اید.....به وبلاگ رسمی ما سر بزنید و دست نوشته های خود را ثبت کنید وما را نیز لینک کنید.......یا حق
    سلام همسنگر من خوبی؟
    ممنونم از حضورت
    دست شما درد نکنه
    آخه میدونی ولی من دعا میکنم که زنده باشی تا بهتر بیتوانی بجنگی
    وقتش که برسه خدا خودش بهتر میدونه
    باز هم ممنونم
    توفیق یارتان
    سلام
    وبلاگم رو بروز کردم با عنوان: "تفکیک جنسیتی یعنی اسلامیزه کردن دانشگاه؟!"
    اگر دانشگاه شما تفکیک شده به بنده هم بگید...
    راستی دو تا کتاب هم برای مطالعه معرفی کردم...
    منتظر حضورتون هستم
    با توجه به گرانی شدید تنقلات مرسوم و رایج و البته سنتهای دست و پاگیر در بین ایرانیان! برای عیدسعید باستانی همچون پسته با قیمتی بین 50 تا .... و بادام 40 هزار و غیره!
    اینجانب و جمعی از دوستان دیگر تصمیم گرفتیم برای حفظ آبروی خانواده های کم درآمد و مبارزه باگرانفروشان از خدا بی خبر نامسلمان! سال نو را بدون آجیل شب عید جشن میگیریم!

    مسئولان که فقط در اسم مسئول هستند و در این مواقع معلوم نیست کجا
    جولان میدهند باید خودمان کاری کنیم!

    اما بدانید همان افرادی که همیشه از وضعیت اقتصادی خود و مملکت نالانند زودتر از همه خرید شب عیدخود را آن هم با قیمتهای نجومی تهیه و اماده نموده اند و خبر از همسایه خود ندارند که چگونه گذران عمر میکنند و با این توجیه علمی! که باید به فکر خویش و خانواده خود باشیم ما را چکار به دیگران سر خود را با این حرفها خوب گرم کرده اند!

    اما اینروزها میگذرد و حساب و کتابی به زودی در کار است!

    آیا مردم چنین پنداشتند که به صرف اینکه گفتند ایمان بخدا آورده ایم رها میشوند و بر این ادعا هیچ امتحانشان نکنند؟ما امتهای پیش را امتحان و آزمایش کردیم تا دروغگویان از راستگویان کاملا معلوم شوند! عنکبوت/2و3
    از آیت الله حائری شیرازی پرسیدند : چرا در نماز امام زمان علیه السلام
    (اعمال مسجد جمکران) صد بار (ایاک نعبد و ایاک نستعین) گفته می شه ؟
    فرمود : بعد از این صد بار چی میگین؟
    گفتن : اهدنا الصراط المستقیم
    فرمود : علت همینه یعنی صد بار به خدا عرض می کنیم که فقط از تو یاری
    می خواهیم و در ادامه درخواستمون که طلب هدایت هست رو عرض می کنیم
    که خدایا ما را به (صراط مستقیم) که راه علی و اولاد او و راه امام زمان علیه
    السلام است هدایت کن.
    هیچ قــــطاری از این اتــــاق نمی گذرد
    من اینجــــا نشسته ام
    و با همین سیـــــ ـگار
    قــــطار می آفرینم
    نمی شنـــوی …!؟
    سرم دارد سوتــــــ ــ ـ می کشد
    سلام برادر هم سنگر با اجازتون من شما رو لینک کردم اگه مایل بودید به وبلاگ من سر بزنید و اگه خواستید لینک کنید!یاعلی!!!اجرکم عند الله!
    سلام.شما هم با افتخار لینک شدید.موفق باشید
    و من الله توفیق
    سرباز امام خامنه ای
    مولا شمار درد دلم بی نهایت است
    تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

    حالا برای لحظه ای آرام می شوم
    ساعات خوب زندگی ام در حرم گذشت ...


    سلام میشه لینکم کنین؟ اینم لوگوی وبلاگام


    href="http://komeil64.blogfa.com/" target="_blank" title="شهدا شرمنده ایم">src="http://s2.picofile.com/file/7242623331/Untitled.jpg"
    style="border: 1px solid black;">



    href="http://diz2012.blogfa.com/" target="_blank" title="دیز نگین سبز طبیعت">src="http://s2.picofile.com/file/7608485692/%D8%AF%DB%8C%D8%B2.gif"
    style="border: 1px solid black;">
  • یاران ظهور
  • عشق می پیچد به خود از سوز درد هر که بی درد است اینجا نیست مرد

    عشق آمد جمله عین و شین و قاف خنجری بر گرد رأسی در طواف

    عشق ترکیبی ز قاف و عین و شین حاء حامیم در میان یا و سین

    آری عشق آمد ز قاف و شین و عین عشق یعنی یک کلام و آن حسین
    آنها که از اسارت ها رهیده اند و به عشق حق رسیده اند و در حد وظیفه زندگی می کنند .جز با امر او جز با حکم او جز با اشاره او به راهی نمی روند اما

    با یک اشاره اش با سر می روند.

    اگر مایل به تبادل لینک بودید! ندایی بدهید!جیغ نه!
    یاعلی
    فرهنگ پرواز
  • یاران ظهور
  • ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
    بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
    سوگند به هر چهارده آیه نور
    سوگند به زخم های سرشار غرور
    آخر شب سرد ما سحر می گردد
    مهدی به میان شیعه برمی گردد . . .
    اللهم عجل لولیک الفرج
    دهه فجر گرامی باد
    سلام علیکم
    ایام میلاد خاتم انبیا و هفته ی وحدت و دهه مبارک فجر بر شما مبارک باد
    "وقتی شیطان راه مسجد را نشان می دهد"؛" اهدای عیوب"
    و وحدت بین مسلمین مطالب جدیدی است که منتظر نظرات ارزشمند شما در خصوص آنها هستیم
    یا حق
  • سرباز گمنام رهبر
  • خدایا این داش رضای ما رو هرچی زودتر شهید کن
    الهییییییییییییییییییی آمییییییییییییییییییین
    حالا نوبت شماس واسه ما آرزو شهادت کنی
    زود باش دیگه ، آرزو کن

    پاسخ:
    خدا همه رو شهید کنه
  • محمد مهدی یزدی
  • ´´´´´´´´´´¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶¶
    ¶¶¶´´´´´¶¶´¶
    ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
    ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
    ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
    ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
    ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
    ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
    ´ ´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
    ´´´```````````´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
    ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
    ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
    ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
    ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
    ´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
    ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
    ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
    ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
    ´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
    ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶

    ســــلام دوســــت عـــــــــــــزیــــــــــز خوبی
    وبلاگت قشنگ تر شده، رابطه ما تموم شد از اون موقع که وب منو لینک کردی بیا با هم در ارتباط باشیم تو بیا به وب من نظر بده منم میام به وب تو نظر میدم باشه این قرار رو با هم گذاشتیم قول بده این کار رو بکنیم باشه؟؟؟؟؟
    منتظرتم بیای به وبم سر بزنی بروزم
    التماس دعا
  • بی نشانه
  • یا صاحب الزمان شنیدم که رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند:

    هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم …


    پس مژده بر شما و

    مادر گرامیتان

    و ال بیت رسول الله

    و تمام دوست دارانتان فرارسیدن ماه ربیع الاول…

    پاسخ:
    با اجازتون نظرتون رو به عنوان پست منتشر کردم
  • حجاب آسمانی ترین راه
  • سلام همسنگر
    خیلی ممنون که سر زدین
    موفق باشید
    درپناه حق
  • یاران ظهور
  • آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید، شیطان دچار سردرد

    شدید میشود ! و باز کردن قرآن ، باعث سرگیجه شیطان وزمین خوردنش

    میشود !! و با شروع در خواندن قرآن ، شیطان به حالت غش فرو میرود!!!

    و عمل به قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟ ..

    و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید دوباره به این پیام را

    به دیگران ارسال کنید ،

    شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟؟؟؟
    سلام
    ممنونم که خبرم کردین ... اون عکسی که از اون دختر بچه گذاشتین واقعا تاثیر گذار بود
    التماس دعا دارم
    یا حق
    با سلام خدمت شما بزرگوار
    حضور شما بزرگواران باعث دلگرمی این بنده ی حقیر میشه!
    با افتخار لینکتون کردم
    شما هم اگر قابل دونستین با نام
    .:: عشق یعنی یه پلاک ::. لینک بفرمایید.
    اجرتون با امام زمان ان شاءالله
  • سلحشوران اریا
  • ای از سلاله نور! دستان کودکانه تو آرامش روح پدری است که عدالت را در گوش تاریخ فریاد می زند. شهادت حضرت رقیه علیها السلام تسلیت باد
  • عاشق خدا ومنتظرمهدی(عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم. سلام بر حسین(ع) و یاران باوفایش و سلام بر شما دوست عزیز. شما هم با افتخار لینک شدید. به امید ظهور مولایمان مهدی(عج)
    سلام بر مهدی(عج) و سلام بر روز آمدنش و آن روز نزدیک است ان شاالله....
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • سلحشوران اریا
  • سه انسان هستند که از سرنوشت و فرجام کارشان مپرس:
    نخست مردی که از جامعه ی باز و مردم سالم دوری گزیده و پیشوای بر گزیده و دادگر جامعه را نافرمانی نموده و در حال گناه بمیرد.
    دوم برده ی که گریزپایی که ار سرور حق شناس گریزان است و در آن حال بمیرد.
    سوم زنی که شوهرش از او دور شده اما در همان حال هزینه ی زندگی او را می پردازد و او در غیبت شوهر آرایش می کند و به خودنمایی می پردازد؛ اری ،از فرجام کار زشت این سه مپرس
    سلام داداش
    من با کمال افتخار لینکتون کردم.
    یا حق
    افرین
    سلام
    جهت تغییر هدر نیاز به دونستن زبان سی اس اس هست
    دوست عزیز سلام وبلاگ خوبی دار ی برای شماآرزوی موفقیت دارم.
  • پایگاه اطلاع رسانی جنگ نرم شهید درهم پور
  • سلام همسنگر ارزشی نویس عزیز ما دارای 4وبلاگ هستم که هر 4 تای انها اهم"مذهبی - معنوی- ارزشی-سایبری-می باشد که نیاز به تبادل لینک ارشی می باشیم وهمچین مااز شما وبلاگ نویس عزیز وتوانا دعوت در شرکت تبادل لینک 4 گانه میکنم که بسیار بسیار اسان می باد وموجب افزایش بازدید شما هم خواهد شد

    برای شرکت در تبادل لینک به ادرس زیر بروید
    http://farhangi27.blogfa.com/post/166

    وبرای دیدن وب ها به ادرس های زیر بروید درضمن ما ادرس بالارا به شما پینهاد میکنیم
    پایگاه اطلاع رسانی(جنگ نرم)شهید درهم پور

    www.farhamgi27.blogfa.com

    ***

    گروهان سایبری شهدایی گمنام

    http://gorohan1.blogfa.com

    **
    عاشقان ولایت

    http://gorohan2.blogfa.com

    *

    یگان ویژه سایبری


    http://gorohan3.blogfa.com
    سلام
    با داستانکی راجع به حجاب به روزم
    خوشحال میشم با نظرات سازنده به بهتر شدن قلمم کمک کنید.
    یا زهرا(س)
    رسول خدا صلى الله علیه و آله در حالى که نشسته بودند، ناگهان لبخندى بر لبانشان نقش بست ، به طورى که دندان هایشان نمایان شد! از ایشان علت خنده را پرسیدند، فرمود:
    - دو نفر از امت من مى آیند و در پیشگاه پروردگار قرار مى گیرند؛ یکى از آنان مى گوید:
    خدایا! حق مرا از ایشان بگیر! خداوند متعال مى فرماید: حق برادرت را بده ! عرض مى کند:
    خدایا! از اعمال نیک من چیزى نمانده متاعى دنیوى هم که ندارم . آنگاه صاحب حق مى گوید:
    پروردگارا! حالا که چنین است از گناهان من بر او بار کن !
    پس از آن اشک از چشمان پیامبر صلى الله علیه و آله سرازیر شد و فرمود:
    آن روز، روزى است که مردم احتیاج دارند گناهانشان را کسى حمل کند. خداوند به آن کس که حقش را مى خواهد مى فرماید: چشمت را برگردان ، به سوى بهشت نگاه کن ، چه مى بینى ؟ آن وقت سرش را بلند مى کند، آنچه را که موجب شگفتى اوست - از نعمت هاى خوب مى بیند، عرض مى کند:
    پروردگارا! اینها براى کیست ؟
    مى فرماید:
    براى کسى است که بهایش را به من بدهد.
    عرض مى کند:
    چه کسى مى تواند بهایش را بپردازد؟
    مى فرماید:
    تو.
    مى پرسد:
    چگونه من مى توانم ؟
    مى فرماید:
    به گذشت تو از برادرت .
    عرض مى کند: خدایا! از او گذشتم .
    بعد از آن ، خداوند مى فرماید:
    دست برادر دینى ات را بگیر و وارد بهشت شوید!
    آن گاه رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:
    پرهیزکار باشید و مابین خودتان را اصلاح کنید!

    بحارالانوار ج 77 ص 182
    حضرت زهرا(س)
    تلاوت کنندگان سوره های حدید×الرحمن×و واقعه در اسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
    (کنزالاعمال/ج1/ص582)
    التماس دعا یاعلی
    ره آورد حکومت مهدی (عج)

    بدانید؛ آن کس از ما (حضرت مهدی«عج») که فتنه های آینده را دریابد؛ با چراغی روشنگر در آن گام می نهد، و بر همان سیره و روش پیامبر (ص) و امامان رفتار می کند تا گره ها را بگشاید، بردگان و ملّت های اسیر را آزاد سازد. جمعیت های گمراه و ستمگر را پراکنده و حق جویان پراکنده را جمع آوری می کند. «حضرت مهدی » سال های طولانی در پنهانی از مردم به سر می برد، آن چنان که اثر شناسان ، اثر قدمتش را نمی شناسند، گر چه در یافتن اثر و نشانه ها تلاش فراوان کنند. سپس گروهی برای درهم کوبیدن فتنه ها آماده می گردند، و چونان شمشیر ها صیقل می خورند. دیده هاشان با قرآن روشنایی گیرد، و در گوشهاشان تفسیر قرآن طنین افکند، و در صبحگاهان و شامگاهان جام های حکمت سر می کشند.
    سلام.
    یعنی چی نظر؟!
    سلام دوست عزیز.
    طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق.
    ما یه انجمن داریم کاملا مذهبی و دینی که درحال عضوگیری هستیم. به زودی به امکانات جدید و فوق العاده ای به کاربران میدیم.
    خیلی خوشحال میشیم تو انجمن کاملا مذهبی ما و در کنار بچه های مذهبی و دین دار عضو بشین و از اطلاعات ارزشمندتون استفاده کنیم.
    منتظرتون هستیم.

    یا علی. . .
    الهی آمین
    اگه دوست داشتین به من هم سر بزنید
    یا علی
    سلام مشهدی سلام گرم من رو به امام رضا برسون

    مطالب وبتن هم عالیه
  • حجــــــــاب آسمانی ترین راه
  • الهی !



    نه هستم که بخواهم و نه هست که بخواهم ،



    نه چیزی هستم و نه چیزی هست ،



    هر چه هست تویی که هستی ای همه چیز ،



    تو مرا بخوان و بخواه
  • حجــــــــاب آسمانی ترین راه
  • امام علـــــــــــــی (ع):

    مومن همواره در معرض خیر است اگرچه بند بندش از هم جدا شود
  • حجــــــــاب آسمانی ترین راه
  • ســــــــــــــــــــــــــــــلام دوست خوبم ❀◕ ‿ ◕❀
    ....♥
    ......♥......................♥...♥
    ..........♥.............♥............♥
    ..............♥.....♥...................♥
    ...................♥.....................♥
    ................♥......♥..............♥
    ..............♥.............♥....♥
    .............♥
    ...........♥
    ..........♥من آپم
    .........♥
    .........♥
    ..........♥
    ..............♥
    ...................♥
    ..........................♥
    ...............................♥
    ............آپــــم................♥
    ...............آپــــم............♥
    ..........آپــــم...............♥
    .........................♥
    .........آپــــم.....♥
    .............♥
    .....♥
    ...♥دیر نکنی
    .♥.............................♥....♥
    ♥..........آپــــــــم.........♥.........♥
    .♥......................♥................♥
    ..♥...................♥..................♥
    ...♥.......... .آپـــــم…….. ......... ♥
    .....♥................................♥
    ........♥.........................♥
    ...........♥...................♥
    ..............♥..............♥
    ..................♥.......♥
    .....................♥..♥
    با سلام
    به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
  • مهرداد/بچه مثبت
  • سلام همسنگر

    وبت خیلی با محتوا است

    موفق باشی
  • مدیون شهدا
  • سلام
    ممنونم که وب حقیر سر زدین
    بله پیام نوری هستم
    امروزم امتحان داشتم
    شدیدا التماس دعا
    سلام
    باید همه دست به دست هم دهیم تا غربت وب های ارزشی رو کمتر کنیم
    باید فضا رو دست بگیریم

    پاسخ:
    موافقم باهات
    سلام همسنگر...خسته نباشی...
    به نیم چه سایت ما هم سر بزن ...
    راستی با تبادل لینک موافقی ؟
    فعلا یا حق
    سلام
    خدا قوت
    تبریک میگم روز جانباز و اعیاد شعبانیه رو
    آپم و در خدمت حاظر
    شاد باشید
  • رزمنده سایبری
  • با سلام

    شما با افتخار در تارنمای رزمنده سایبری پیوند شدید

    موفق و مؤید باشید
  • دختری درانتظار مهدی
  • سلام علیکم سپاس از حضورتون
    ان شالله موفق و موید باشید .
    بله باعث افتخاره با چه نامی لینکتون کنم؟
    نحل
    سوره مبارکه نحل
    آیه شریفه 97

    مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً
    معنای آیه:

    هر فرد با ایمان کار شایسته ای انجام دهد، خواه مرد باشد یا زن، بدون تردید به او زندگانی پاکیزه می دهیم.
    پیام آیه:

    در حرکت به سوی کمال و رسیدن به زندگانی پاکیزه و ملکوتی، تفاوتی بین زن و مرد نیست. آنچه انسان را به سر چشمه ی کمال یعنی خدا می رساند، جان اوست، که در زن و مرد یکسان است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">