قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

لیله الرغائب شب آرزوها

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ب.ظ

لیله الرغائب شب آرزوها

آرزوی تو چیست؟آرزوهای بسیار دارم نمیدانم از کدامش شروع کنم

قبولی در امتحانات ، و عاقبت به خیری در اتفاقات

تمامی اینها هست ولی آرزویی دارم که چند وقتیست تمام وجودم را فرا گرفته آرزویی که حتی تمام دنیایم را تغییر میدهد.

فردا شایدتوان نماز خواندن شب لیله الرغائب نداشته باشم ولی آرزویم را با تمام توان از تو میخواهم خدا

اگر به مصلحتم نیست خودت آگاهم کن و اگر هست خودت برایم درست و هموار گردان

ایاک نعبد و ایاک نستعین

  • رضا غفاریان

نظرات  (۷)

سلام
من شب لیله الرغائب سعی کردم همه رو دعاکنم.اما اگه یادم رفت گفتم تمامی مومنان...
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون از دعاتون
کاش هممون جزو مومنان باشیم

سلام

اندک اندک جمع مستان می رسد....و ملت عزیز ما با بصیرت برای خلق حماسه ی سیاسی آماده می شوند

اجر مجاهدتهای شما در عرصه سایبری با صاحب این عرصه

راستی؛ آیا شعر جاودان"علی ای همای رحمت" را شهریار سروده؟!


  • علی اصغر حسنی
  • سلام
    حضرت حافظ و راهی به عالم غیب بروزم.
  • بیقرار موعود
  • سلام و خداقوت
    تشکروسپاس
  • بیقرار موعود
  • سلام و خداقوت
    آدرس آیینه یخدا از بلاگفا به میهن بلاگ تغییر کرده است ...
    لطفا آدرس آیینه ی خدا را به این آدرس :aiineyekhoda.mihanblog.comویرایش کنید و بعد ازویرایش به حقیر اطلاع دهید .
    تشکر و سپاس...
  • شهید ردانی پور
  • انشاالله باظهور آقا صاحب الزمان هممون حاجت رواشیم  .

    التماس دعا

    یاعلی

    پاسخ:
    انشالله

    سلام

    پستتون عالی بود

    مخصوصا عکسش

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">