قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

خاطرات راهیان نور 2

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

در فکه که بودیم کفشها را در آوردیم و با با پای برهنه روی رمل ها میرفتیم.در اواسط راه با یکی از بچه ها که در اردو شناخته بودمش هم مسیر شدیم.همینطور که صحبت میکردیم از داغ بودن رمل ها در این وقت ظهر حرف میزدیم و شکایت میکردیم.دوستم با یک تلنگر به موقع مرا منقلب کرد.

فکه

دوستم گفت حالا ما داریم بر روی این رمل هایی راه می رویم که هم روی آن خاری نیست و هم هر وقت که خسته شویم می نشینیم و استراحت می کنیم.اما لحظه ای به حال اون بچه های 4 و 5 ساله ای فکر کنید که تو صحرایی که پر از خار مغیلان بود حتی حق استراحت و ایستادن هم نداشتند.ما یک هزارم آنها هم درد نمی کشیم.

با این حرف به خودم آمدم و به نگاه این دوستم به ماجرا غبطه خوردم.

اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد

و مماتی ممات محمد و آل محمد

  • رضا غفاریان

اندکی تامل

راهیان نور

شهدا

نظرات  (۶)

رزق ما را بدهید ای دیار عشق و جنون...

ای شلمچه...تو خود میدانی که تا چقدر دلتنگ بوییدن چادر حضرت مادر هستم...

ای فکه...تو هم که میدانی تا چه حد مشتاق چشیدن ذره ای از عطش و تشنگی بچه های به خون غلطیده ات هستیم...

و تو طلائییه... آیا میدانی  چشمان ما تا چه مقدار انتظار دیدن غروب خورشید بر پشت خاکریزهای سه راهی شهادتت را دارد؟

وای اروند ... آری درست است میدانم که  میدانی تا چه حد آبروی خونهای اجین شده با آبهای خوروشانت را پایمال کرده ام....

مارا ببرید تا شاید........ و هزاران نقطه های دیگر.

 

باسلام ابتدا ایام شهادت بانوی اسلام را خدمتتان تسلیت عرض می کنم وبعد اینکه دراین سال که سالی پرفراز ونشیب خواهد بود برایتان ازدرگاه خدوند منان آرزوی سعادت می کنم ازوب تان دیدن کردم وبسیار عالی بود.امیدوارم درادامه راه موفق وموید باشید شمارا لینک  کردم

  • حکیمه بهمن زاده...وب نوشت های من
  •  سلام..عیدتون مبارک...خاطره بسیار زیبا و تاثیرگذاری بود...
    سلام بر حسین و اصحاب و یاران حسین
  • علیرضا16-شرمنده شهدا
  • سلام همشنگر خوبی؟منم بسیجیم خوشحال میشم به وبم سربزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم
    سلام برادر
    آمدم این‌جا تا به ازای آن‌چه نوشتی از نوروز فاطمی، برایت نیز آرزوی خوش طلب کنم.
    تابلوی مکه و فکه را دیدم، خواستم بگویم گرچه فکه روی سر ماست، اما این‌که مکه را این‌گونه خطاب کنی خلاف است و خلاف.
    سلام
    مثل همیشه بسیار زیبا بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">