قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

عده‌‌ای به اسم کار فرهنگی عقاید اصیل دینی مردم را بازیچه قرار می‌دهند

خبرگزاری فارس: در بیانیه مشترک بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و جامعه دانشجویان پیام‌نور در محکومیت هتک حرمت به امام هادی(ع) و برگزاری کرسی آزاد‌آندیشی آمده است: عده‌ای به اسم کار فرهنگی، عقاید اصیل دینی را بازیچه قرار می‌‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه مشترک بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و جامعه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مشهد آمده است: جهان اسلام چند روزی است که شاهد توطئه‌ای شیطانی شده است، توطئه‌ای که یادآور ماجرای کتاب (آیات شیطانی) است، توطئه‌ای که دستان کثیف استکبار جهانی در پس آن کاملا قابل مشاهده است، توطئه‌ای که دوباره به مظلومیت شیعه صحه می‌گذارد و پروژه اسلام ستیزی دشمن را نمایان می‌کند، پروژه‌ای کثیف که این بار با توهین به مقدسات مسلمانان به‌ویژه امام دهم امام نقی (ع) صورت گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: دشمن به خاطر محک زدن امت اسلامی، پروژه زیر سوال بردن اعتقادات و توهین به مقدسات را از امام مظلومی شروع کرده که به خاطر کم اطلاعی شیعیان از این ایشان، تحریک کمتری را در جامعه برانگیزد تا اگر موفق بود آن را به سایر ائمه سرایت دهد، اما مسلمانان باید آنچنان هم اینک از خود مقاومت نشان دهند و آنچنان قاطع با این عمل خبیث مقابله نمایند که دیگر هیچ کس چنین جراتی به خود ندهد.

در ادامه این بیانیه آمده است:  پروژه بعدی دشمن در مقابله با امت اسلامی پروژه حمایت از این خواننده خبیث(شاهین نجفی) بود که متاسفانه یکی از این حرکت‌های حمایتی در دانشگاه پیام‌نور مشهد در تاریخ 27 اردیبهشت 1391 رخ داد که قلب هر انسان آزاده و هر دانشجو با بصیرتی را می‌لرزاند، آیا هر انسان عاقل و آزاده‌ای قبول می‌کند که به اسم کرسی آزاد اندیشی هر توهینی به هر فردی بشود؟ مخصوصا که آن فرد امام مظلوم شیعیان جهان باشد. در ادامه آمده است: در مشهد مقدس در شهر اهل بیت(ع)، انسان‌هایی دانشجونما به اسم کار فرهنگی و به اسم عمل به کرسی‌های آزاد اندیشی دست به پخش کلیپ دفاعیات شاهین نجفی در شبکه بهایی بی بی سی زده‌اند که جای بسی تاسف دارد، تاسف برای مسئولانی که خود را در حرف حزب‌اللهی و متدین می‌دانند و در عمل به چنین اشخاص معلوم‌الحالی مجوز شورای فرهنگی می‌دهند، روزی دانشگاه ما قرار بود دانشگاه اسلامی باشد اما اکنون به اسم کار فرهنگی عقاید اصیل دینی مردم به سخره گرفته و بازیچه قرار داده می‌شود.

در انتهای این بیانیه آمده است: مسلما مسئولان دانشگاه باید در برابر احساسات جریحه‌دار شده نه فقط دانشجویان، بلکه تمام امت اسلامی پاسخگو باشند و از این اشتباه بزرگ عذرخواهی نمایند و تمام تلاش خود را برای تکرار نشدن این قبیل اتفاقات و برخورد قاطع با عوامل آن به کار گیرند.

نشریات و انجمن‌های علمی دانشگاه پیام‌نور مشهد شامل انجمن علمی مهندسی کامپیوتر، انجمن علمی مهندسی صنایع، انجمن علمی حقوق، انجمن علمی علوم سیاسی، انجمن علمی الهیات،

انجمن علمی هوا و فضا، نشریه اغنیاء، نشریه درخشش، نشریه صور اسرافیل، نشریه پیام مهندسی، نشریه پیام نو این بیانیه را تایید کردند.

نظرات  (۲)

  • محمودی حسن
  • ای دوستان و عزیزان من (س. ف) را کاملاً می شناسم جوانی پاک، مخلص ،پیرو راستین خط رهبری و کسی است که عمری را برای انقلاب و لبیلک به خط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تلاش می کند. در وجود این جوان کمترین شک و شبهه ای نیست .شخصی مدبر، مدیر، و جان فدای رهبراست . شاید در تمام ارگانهای مشهد ایشان را بخوبی بشناسند و محبوب ومورد احترام همگان است واین منزلت را با وفاداری به انقلاب و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بدست آورده است

  • عزیز احمدی
  • راستی آقایان دانشجویان وکسانی که بیانیه های نسنجیده صادر می کنید آیا هیچ دقت کرده اید کلیپ این آقایان نشان دادن چهره خبیث شاهین نجفی بوده نه اهانت به امام ، برای شماها متأسفم که کورکورانه تقلید می کنید دانشجویانی که این کلیپ را گذاشته اند از دلسوزان انقلاب و فدائیان راه حضرت امام خامنه ای و بسیجیان مخلص و واقعی هستند اهانت به این اسوه ها اهانت به اسلام است

    پاسخ:
    بصیرتمان را افزایش دهیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">