قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده ‌است: از مظلومیت ائمه شیعه همین بس که هر بی‌سر و پایی به خود اجازه می‌دهد ساحت بلند ایشان را مورد حمله قرار دهد اما چه فایده‌ای دارد به سمت خورشید خاک پاشیدن؟ عناصر پست دشمن کی می‌توانند جایگاه ائمه را در ذهن خود تصور کنند چه برسد به اینکه توان خدشه‌دار نمودن آن را داشته باشند، اما وظیفه مسلمانان سکوت در برابر هتاکی نیست، وظیفه مسلمانان جهان قیام علیه مرتکبین خبیث این فاجعه است.

این بیانه می‌افزاید: در پی هتاکی وقیحانه خواننده مرتد به ساحت امام هادی (علیه السلام) بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مشهد این واقعه اسفناک را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله)، مراجع عظام و تمام مردم مسلمان جهان تسلیت عرض کرده، از مسئولان امر پی‌گیری جدی را مطالبه می‌نماید تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن اعلام انزجار و لزوم برخورد قاطع با عامل، عوامل و هر گونه حرکت حمایتی از این مساله از امروز تا روز شهادت حضرت امام هادی(ع) را اعلام عزای عمومی در دانشگاه می‌نماید تا غم و اندوه خود را از این فاجعه به امام زمان خویش نشان دهد و بگوید: وَ ولیٌ لمن والاکم وَ عدوٌ لمن عداکم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">