قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

انتخابات هسته ای مجلس شورای اسلامی!

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۵۶ ب.ظ

تحلیل و گزارش های ارائه شده از سوی رسانه های غربی نشان میدهد که همواره مشارکت مردمی در انتخابات مجلس با رویکرد به منافع علمی و پیشرفت هسته ای کشورمان ارزیابی میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام حسن(ع) البرز، نیویورک تایمز با آغاز رأی گیری انتخابات مجلس در تهران، بر تأکید رهبر ایران در خصوص میزان مشارکت بالا در انتخابات مجلس اشاره می کند.

نیویورک تایمز مینویسد :بنا بر اظهارات آیت الله خامنه ای، رهبر ایران، میزان مشارکت بالا، پیام قدرتمندانه ی ایران در بحبوحه ی برنامه هسته ای که نویسنده نیویورک تایمز آنرا بن بست هسته ای با غرب قلمداد میکند را به گوش دشمنان ملت ایران می رساند.

خبرنگار نیویورک تایمز معتقد است تغییر خط مشی ایران در خصوص سیاست های اصلی، نظیر برنامه ی هسته ای، بدون توجه به این که چه کسی برنده ی رقابت مذکور است، بعید خواهد بود، اما این امر می تواند شکل دهنده ی چشم انداز سیاسی برای پیروان احمدی نژاد در سال 2013 باشد.

از نظر غربی ها مشارکت بالای مردمی، به منزله ی حمایت بنیادین از نظام اسلامی حاکم بر ایران بوده، نشانگر حمایت عموم مردم از این نظام است. همچنین این امر به ایران کمک می کند تا در خصوص بن بست برنامه ی هسته ای خود، موضع باثبات و مستحکمی را اتخاذ کند.

دوربین رسانه ی ملی کشور ایران در پایگاه های اخذ رأی در تهران و شهرستان ها مستقر شده و به صورت زنده صف های طویل مردمی که در انتظار انداختن آراء خود به صندوق رأی هستند را به تصویر می کشد.

این امر نشان دهنده ی آن است که این انتخابات، حساس تر از انتخابات پیشین است؛ چرا که گفته می شود آمریکا و متحدانش امیدوارانه در انتظار مشارکت حداقلی مردم هستند؛ از نظر آنان میزان پایین مشارکت، حاکی از انشعابات و دین سالاری اسلامی تضعیف شده است و وارد آوردن فشار به ایران از سوی غرب را در خصوص برنامه ی هسته ای، آسانتر می سازد. همچنین به گزارش خبرنگار نیویورک تایمز، سر فصل های تلوزیونی، انتخابات ایران را به عنوان روز "همبستگی ملی" و "تولد دوباره ی ملت" قلمداد می کنند.
  • رضا غفاریان

انتخابات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">