قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

غفلت شیعه از صحیفه‌ی سجادیه و نپرداختن به آن، باعث محجور شدن این کتاب پرمغز و محتوا شده است. دانشگاهی که در قالب یک کتاب زندگی را می‌نمایاند.

غفلت ما این بار سبب شده تا وهابیون برای موجه جلوه دادن شخصیت‌های کم رنگِ خود، از جمله خلفای سه‌گانه دست به چنین اقدامی بزنند و صحیفه‌ی سجادیه را تحت عنوان کتابی با نام «ادعیة ابی بکر الصدیق» چاپ نمایند. آن‌ها به مردم القاء می‌کنند که این ادعیه مربوط به خلیفه‌ی اول بوده و شیعه متهم به دزدیدن آن‌هاست.

 

سه کشور عربستان سعودی، پاکستان و افغانستان به ترتیب، مهد پرورش تفکر وهابیت می‌باشند که متأسفانه منطقه‌ی شرق کشور ما نیز با دو کشور از آن‌ها به صورت کامل، همسایه است... از طرفی وهابیت یک تفکر خطرناک می‌باشد که با برنامه ریزیِ حساب شده، دست به تخریب و محو پیشینه‌ی تاریخی مسلمان می‌زنند تا بتواند خواسته‌های خود را به اذهان عمومی تزریق نمایند.

جامعه‌ای که قرار بود بعد از پیامبر، با هدایت حضرت امیرمومنان علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) به مدینه‌ای فاضله تبدیل شود اما چنین نشد و متأسفانه رویکرد مسلمانان از مدار حق محوری خارج شد! مسلما در چنین شرایطی، پرداختن به اقدامات ضد دینی و وهن مذهب محیا و آسان‌تر خواهد بود.

تنها راهکار ما روشنگری و مورد توجه بیشتر قرار دادن منابع شیعی از جمله صحیفه سجادیه است... فراموش نکنیم

در انتشار این مطلب، جهت اطلاع رسانی سهیم باشید

به تحقیق: حسین مداحی

 

  • رضا غفاریان

اندکی تامل

نظرات  (۱)

سلام
مطالب زیبایی دارید
قلمتان مانا
.
به من هم سری بزنید .ممنون
.
هو الحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">