قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

مثل هر روز نبود...

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ق.ظ

مثل هر روز بود.داشتم به سمت محل برگزاری کلاسها می رفتم.ساعت از 8گذشته بود .دیر شده بود باید با تاکسی خودم را به محل کلاس می رساندم...

مثل همیشه نبود...تاکسی از انتهای خیابان امام رضا(ع)به سمت میدان بسیج در حرکت بود.در تب و تاب و استرس دیر رسیدن بودم که یک صحنه مرا به خود آورد...حرم.

لذت حرکت در مسیری که انتهایش خانه یار است.

چقدر سعادتمندم که توفیق اجباری سلام بر شما را دارم.

پی نوشت:ولی میدونم که خیلی بی معرفتم آقا.شاید علت در نیومدن اسمم تو اعتکاف هم این بی معرفتی من بوده.کلا این روزا حالم اصلا خوش نیست،خودت به دادم برس امام رئوف

  • رضا غفاریان

دل نوشته

امام رضا

نظرات  (۷)

سلام خوش به سعادتت آقا رضا
سلام مارو هم به آقا برسون
کاش منم بچه محل امام رضا بودم اما حیف حیف............
هر موقع اسم آقا میاد بغض گلومو میگیره
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی
التماس دعا
پاسخ:
سلام
از طرف خواننده های وبلاگم سلام دادم به آقا.
محتاجیم به دعا برادر حان
  • محمدرضا محمودی
  • سلام برادر
    اگه یادت موند سلام منو هم برسون ب حضرت رضا(ع).
    :)
    پاسخ:
    سلام
    چشم
  • محب شهدای گمنام شیراز
  • سلام
    وب زیبایی دارید معلومه خیلی سرتون شلوغ که نمی رسید همیشه به روزش کنید
    راستی سلام مارو به آقا علی ابن موسی الرضا (ع) رو از دیار برادر گرامیشان حضرت احمدابن موسی شاهچراغ برسانید و دعا کنید تا به ما را هم دعوت نماید تا به پابوس آقا مشرف شویم انشا الله
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    آره سر کار میرم کمتر وقت میکنم بروز کنم
    چشم
    خدا ایشالله هر چه زودتر نصیبتون کنه
    خوش به سعادتت چشماتون ...!
    استفاده کنید از اقا ..خیلی
    پاسخ:
    آب دریا را اگر نتوان کشید
    هم بقدر تشنگی باید چشید

    در حد بسیار کمی استفاده میکنم و از این معرفت پایین شرمسارم
  • شهید ردانی پور
  • سلام ،اسم منم درنیومده ولی...

    وقتی دلت می خوادیه جای زیارتی بری ولی میبینی آخرین لحظه یه مشکلی سرراحت میادیا شاید هم اسمت درنمیاداولش خیلی غصه دارمیشی.

    باخودت میگی چرالیاقت پیدانکردم ،کجادل امام زمان روشکستم .ولی وقتی به حکمت خدا فکرمیکنی متوجه میشی همیشه رفتن به زیارت ومجالس مذهبی  باعث رشدنیست .گاهی اوقات یه تلنگر که همون درنیومدن اسممون هست باعث میشه به خودمون بیایم وشایدهم اگه امسال اعتکاف قسمتم نشدخدامی خوادچیز بهتری نصیبم کنه .

    من اینو باتمام وجود حس کردم  .خداهیچ وقت دست بندشو رهانمیکنه این مابنده های بازیگوشیم که گاهی اوقات مثل بچه ها بازیگوشی میکنیمو دست بزرگترمون رو رهامیکنیم .

    (این فقط حرف دل بود)

    التماس دعا

    یاعلــــــــــــــــــــــــــــــــــی

    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم
    شاید
    سلام

    حاجی عجب سعادتی

    بخدا نگاه کردنشم لیاقت میخواد که ما نداریم!

    خوش بحالتون مجاور حضرتید

    خوش به سعادتتون

    سلام ما برسانید

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    نه حاجی
    بی معرفت تر از من پیدا نمیشه
    چشم سلام میرسونم
    واقعا خوش به سعادتتون
    السلام علیک یا علی اابن موسی الرضا
    ما هم که مسافریم همیشه با این خیابون که اخرش بهشته خاطره داریم
    یا علی
    پاسخ:
    خوش به سعادتم
    ولی بدا به بی معرفتیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">