قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

امتحان الهی

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۲ ب.ظ

بعد از اینکه امتحان کنکور رو داد..رفت به جبهه....شهید شد..
بعداز شهادتش تو روزنامه خبر قبولیش تو دانشگاه سراسری اومد...
شهید ناظم طالبی

  • رضا غفاریان

شهدا

نظرات  (۳)

  • محب ولایت
  • امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
    یک امشبی با من بمان، با من سحرکن
    بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را
    کج کن کلاه، دستی بزن، مطرب خبر کن
    گل های شمعدانی همه شکل تو هستند
    رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند
    تا طاق ابروی بت من، تا به تا شد
    دردی کشان، پیمانه هاشان را شکستند
    تو میر عشقی، عاشقان بسیار داری
    پیغمبری، با جان عاشق کار داری
    امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
    یک امشبی با من بمان، با من سحر کن
    یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر
    این خانه لبریز تو شد، شیرین بیان، حلوای تر
    تو میر عشقی، عاشقان بسیار داری
    پیغمبری، با جان عاشق کار داری
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • چقدر خنده داره

    که یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست.

    ولی 90 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می‌گذره!

    چقدر خنده داره

    که صد هزارتومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه

    اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می‌ریم کم به چشم میاد!

    چقدر خنده داره

    که یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد

    اما یک ساعت فیلم دیدن به سرعت می‌گذره!
    ,.................
  • حکیمه بهمن زاده ....وب نوشت های من
  • سلام .قشنگ بود.در مورد خاطرات سید احمد باهتون موافقم .من هم به روزم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">