قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

نیایش انتخاباتی

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ب.ظ

این نیایش های یک نامزد انتخابات مجلسه حالا نمیدونم به مجلس راه یافته یا نه

اگه راه یافته که هر روز باید این نیایش کنارش باشه تا یادش نره کی بوده و چه اهدافی داشته

* خدایا به ما نماینده‌ای عطا کن تا در چهار سال بعد، بر بی‌ثمری انتخابش افسوس نخوریم و بر بیهودگی کارهایش سوگوار نباشیم.

* خدایا نماینده‌ای برای ما برگزین که ما را از فاجعه نامیمون تخریب و ثروت سالاری که همه‌گیر شده و وقاحتش حتی در بین احباب انقلاب از بین رفته و هر کس در آن آلوده نشده باشد، غیر مدبر خوانده می‌شود در امان دار.

* خدایا تو را سپاس می‌گویم و از تو می‌خواهیم نماینده آینده ما را در برابر پول و خواهش‌های نفسانی، سر خم فرود نیاورد و منافع مردم را در برابر باندهای قدرت و ثروت ذبح شرعی و قانونی نکند.

* خدایا کسبه و عمله ارتجاع و انحراف با یکدیگر هم آواز شدند و می‌خواهند عقایدمان را اسیر پسند خرمهره‌های خرافات کرده و همه را مقلد عقاید عوامانه‌ای کنند که پوچی آن در زرورقی از سخن‌های ظاهر فریب پنهان شده و همه تلاش آن است که به جای معروف منکر فروشند و منکر را به جای معروف بر مردم بنشانند.

* خدایا نماینده‌ای می‌خواهیم تا مسئولیت بسیار سنگین نمایندگی را سبک تلقی نکرده و آن را به درشکه حمل منافع اطرافیانش و هم قبیله‌هایش تبدیل نکند.

* خدایا مدرس وار بودن، مدرس وار زیستن، مدرس وار اندیشیدن، مدرس وار سخن گفتن و مدرس وار سکوت کردن، آنکه شهسوار سیاست در عرصه دیانت و تک سوار دیانت در پهنه سیاست بود و پارسایی را با پالیسی آمیخته و تخصص را در مدیریت ممزوج کرده بود، بر کام نمایندگان ما بچشان.

* خدایا از تو می‌خواهیم تا نمایندگی و هورا کشیدن‌ها، نام و نان حرام برای او نیاورد و از آنهایی باشد که وکالت را به نفع مردم نمایندگی کند و نام و نان شهرت، شکم او را به خودخواهی‌ها گنده نسازد و قانون این کلمه جادویی را همواره در پیش او فرا یاد آر تا از قانونگذارانی نباشد که قانون شکن باشد و بر قانون شکنان قدرتمند چشم بندد.

خدایا همواره ترا سپاس می‌گوییم و از تو می‌خواهیم تکریم و ارزش مردم تنها در زبان نباشد و به آنان بفهماند که به جای آنکه بنوازد نزند، به جای آنکه همگام توسعه باشد، سد راه آن نباشد، حق شناسی‌ها را با حق کشی‌ها پاسخ ندهد و دست فشردن مردم را با سیلی پاسخ ندهد. به جای آنکه از منافع مردم دفاع کند، بر آن حمله نکند و دفاع و تقویت و امید مردم را با سرزنش‌ها و تمسخرهای نومیدکننده تضعیف نکند. آنها را متهم به عوام بودن نکند و از سروری جستن دوری جوید.

* ای خدای بزرگ! نماینده‌ای عطا کن تا تشویق‌ها و هورا کشیدن‌های همراهان باعث اشباع عقده‌های روحی خودخواهانه‌اش نگردد و بر کبر و خودبینی و خود برتر بینی و خودفریبی و مردم فریبی او نیفزاید. استبداد و خود برتربینی اربابان قدرت او را از نظارت همیشگی بر قدرتمداران بازندارد و نترساند.

* خدایا عنصر آزادی، عدالت، وحدت و خدمت را همواره برای آنان فرایاد آر و تا او تنها از تو پاداش خواهد و شیرینی خدمت را که هر دلی اگر اندکی از آن چشید، هیچ قندی در کامش شیرین نیست، بر او بچشان تا پندها و توصیه‌ها و انتقادها در نظر او شیرین شود.

* خدایا وعده‌های دروغین، دروغ، ریا، باندبازی، لابی‌گری برای اربابان قدرت، قبیله گرایی سیاسی و خودمرجع پنداری را با اکسیر صداقت و سلامت محو کن و او را به نخواستن و زیر بار نرفتن به توصیه‌های باندهای قدرت رویین‌تن کن!

  • رضا غفاریان

اندکی تامل

انتخابات

نظرات  (۳)

  • حجــــــــاب صدفی برای مروارید
  • سلام همسنگر با افتخار لینک شدین منو با نام وبلاگم لینک کنید
  • مرضیه شهریاری
  • سلام.مطلب جالبی بود.
    من بروزم
    شاید گاهی خدا دلش برایت تنگ می شود...
    منتظرم ها...
    سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سری بزنی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">