قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

مانیفست نهضت جهانی اسلام به همراه لینک دانلود

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴ ب.ظ

بزرگترین درد جوامع اسلامی این است که هنوز فلسفه واقعی بسیاری از احکام الهی را درک نکردند.

حج برای نزدیک شدن و اتصال انسان به صاحب خانه  است.وحج تنهاحرکات واعمال ولفظ ها نیست وبا کلام ولفظ وحرکت خشک ،انسان به خدا نمی رسد.

ازآنجا که جامعه یاامت اسلامی از هر نژادوملّیّتی باید ابراهیمی شود تابه خلیل امت محمد-صلّی الله علیه وسلّم-پیوند خورد ویکی گردد و «ید واحده»شود،حج،تنظیم و تمرین وتشکل این زندگی توحیدی است.

همه مسلمانان باید در تجدید حیات حج وقرآن کریم وبازگرداندن این دو به صحنه های زندکی شان کوشش کنند.

آمریکاوآل سعود،حادثه ی مکه را یک مبارزه ی فرقه ای ونزاع قدرت میان شیعه وسنی ترسیم نموده;وایران ورهبران آن را به عنوان کسانی که هوس رسیدن به یک امپراتوری بزرگ را در سر می پرورانند معرفی می کنند  

دول استکباری شرق و غرب وخصوصا آمریکا و شوروی ،عملا جهان را به دو بخش «آزاد» و«قرنطینه ی سیاسی» تقسیم کرده اند.

منافع جهان خواران ایجاب می کند که هیچ کس حق گفتن کلمه ای که بوی تضعیف آنان را بدهد یا خواب راحت آنان را آشفته کند ندارد.

ما با اعلام برائت از مشرکین ،تصمیم بر آزادی انرژی متراکم جهان اسلام داشته وداریم. وبه یاری خداوند بزرگ وبا دست فرزندان قرآن ،روزی این کار صورت خواهد گرفت.

پیامبر اسلام نیازی به مساجد اشرافی و مناره های تزئیناتی ندارد پیامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متاسفانه با سیاستهای غلط حاکمان دست نشانده ، به خاک مذلت نشسته اند.

ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامیمان بارها اعلام نموده ایم که در صدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهان خواران بوده و هستیم .

ما در صدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم ،سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم .ما تصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم .

از خدا میخواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین ، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا در آوریم .

به فکر نگه داشتن وضع مو جود نباشید؛بلکه به فکر فرار از اسارت و رهایی از بردگی و یورش به دشمنان اسلام باشید؛که عزت و حیات در سایه ی مبارزه است.واولین گام در مبارزه،اراده است.

مامظلومین همیشه ی تاریخ،محرومان و پابرهنگانیم.ما غیر از خدا کسی را نداریم،واگر هزاربار قطعه قطعه شویم،دست از مبارزه با ظالم برنمی داریم.

راهی جز مبارزه نمانده است،و باید چنگ و دندان ابرقدرت ها و خصوصا آمریکا را شکست،و الزاما یکی از دوراه را انتخاب نمود:یا شهادت،یا پیروزی.که در مکتب ما هردوی آنها پیروزی است.

عطر خون های پاک شهدای عزیز ما در تمامی جهان پیچیده و اثرات آن را در اقصا نقاط عالم مشاهده می کنیم.

این آوای ((الله اکبر))است.این همان فریاد ملت ماست که در ایران،شاه را و در بیت المقدس،غاصبین را به نومیدی کشاند.

امروز جنگ حق و باطل ، فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار،وجنگ پابرهنه ها ومرفهین بی درد شروع شده است.ومن دست وبازوی همه ی عزیزانی که در سراسرجهان  کوله بار مبارزه را بردوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا واعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم.

معتقدین به اصول اسلامی ما در سراسر جهان رو به فزونی نهاده است وما این ها را سرمایه های بالقوه خود تلقی می کنیم .

مردم ایران ثابت کرده اند که تحمل گرسنگی وتشنگی را دارند،ولی تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را نخواهند داشت.

مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست ؛وآنها که تصور می کنند ،مبارزه در راه استقلال وآزادی مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد،با الفبای میارزه بیگانه هستند.

تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند...   ما برای احقاق حقوق فقرا در جوامع بشری تا آخرین قطره ی خون دفاع خواهیم کرد.

جنگ ما جنگ عقیده است،و جغرافیا و مرز نمی شناسد.وما باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.

مقام شهادت ،خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است.نباید شهادت را تا به این اندازه به سقوط بکشانیم که بگوییم در عوض شهادت فرزندان اسلام ،تنها خرمشهر یا دیگر شهر ها آزاد شد.

ما می گوییم تا شرک و کفر هست،مبارزه هست،و تا مبارزه هست ،ما هستیم.ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم.ما تصمیم داریم پرچم«لا اله الا الله»را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز در آوریم.

امروز روز هدایت نسل های آینده است.کمر بند ها تان را ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است.امروز روزی است که خدا این گونه خواسته است.. دیروز خدا آن گونه خواسته بود.و فردا انشا الله روز پیروزی جنود حق خواهد بود.

راستی اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود،کسی جرأت این همه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوی رسول الله-صلی الله علیه و آله و سلم-داشت؟

همیشه این گونه نیست که هواپیما های ما توسط ناوهای جنگی شما سرنگون شود؛که ممکن است فرزندان انقلاب ناوهای جنگی شما را به قعر آب های خلیج فارس بفرستند.

آنان مرزی جز عدول از همه هویت ها و ارزش های معنوی و الهی مان نمی شناسند.به گفته ی قرآن کریم ،هرگزدست از مقاتله و ستیز با شما برنمی دارند مگر این که شما را از دین تان برگردانند.

ما باید خود را آماده کنیم تا در برابر جبهه ی متحد شرق وغرب،جبهه قدرتمند اسلامی-انسانی با همان نام نشان اسلام وانقلاب ما تشکیل شود؛وآقایی و سروری محرومین و پابرهنگان جهان جشن گرفته شود.

من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند.ودلیلی هم ندارد که مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند و جلوی جاه طلبی و فزون طلبی صاحبان قدرت و پول و فریب را نگیرد.

ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است ...ونیاز سربازان اسلام را تامین و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روش های مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا می سازد.

در آینده ممکن است اگاهانه یا از روی نا آگاهی در میان مردم این مسئله را مطرح نمایند که ثٍمره خونها و شهادتها و ایثارها چه شد اینها یقیننا از عوامل غیب و از فلسفه شهادت بی خبرند .

ما برای درک کامل ارزش و راه شهیدانمان فاصله طولانی را باید بپیماییم و درگذر زمان و تاریخ انقلاب و آیندگان آن را جستجو نماییم ... و این ملتها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود.

و بدا به حال آنانی که در این غافله نبودند!بدابه حال آنهایی که از کنار این معرکه بزرگ جنگ وشهادت و امتحان عظیم الهی تا به حال ساکت بی تفاوت ویا انتقاد کننده ویا پرخاشگر گذشتند ! .

من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش میکنم که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد .   

نگذارید پیشکسوتان شهادت وخون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

قبول این مسئله برای من از زهر کشنده تر است ؛ ولی راضی به رضای خدایم و برای رضایت او این جرعه را مینوشم .

شما میدانستید که من با شما پیمان بسته بودم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس بجنگم؛ اما تصمیم امروز فقط برای تشخیص مصلحت بود و تنها به امید رحمت و رضای او از هر آنچه گفتم گذشتم ؛اگر آبرویی داشتم با خدا معامله کردم .

... تحمل کنید که خدا با صابران است . بغض و کینه انقلابیتان را در سینه ها نگه دارید ؛ با غضب و خشم بر دشمنان خود بنگرید ؛ و بدانید که پیروز ی از آن شماست .

قدر و قیمت لحظات شیرین عمر خود را بدانید ؛ و خودتان را برای یک مبارزه علمی و عملی بزرگ تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی آماده کنید

   مبارزه علمی برای جوانان ٰ،زندگی کردن روح جستجو و کشف واقعیتها و حقیقتهاست .واما مبارزه عملی آنان در بهترین صحنه های زندگی و جهاد و شهادت شکل گرفته است.

در مسیر ارزشها و معنویات از وجود روحانیت و علمای متعهد اسلام استفاده کنید ؛ وهیچگاه و تحت هیچ شرایطی خود را بی نیاز از هدایت و همکاری آنان ندانید.

روحانیون وابسته ، ضررشان از هر فرد ناپاک دیگر بیشتر است ... وضربات اصلی را به این انقلاب ،  روحانیون وابسته و مقدس مآب و دین فروش زده اند و میزنند .

و روحانیون متعهد ما همواره از این بی فرهنگیها متنفر و گریزان بوده اند.

اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند،اگر سرمان را بالای دار برند،اگر  زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برندٰٰ،هرگز امان نامه ی کفر و شرک را امضا نمی کنیم.

وقتی ما می توانیم به آینده ی کشور و آینده سازان امیدوار شویم که به آنان در مسائل گوناگون بها دهیم،و از اشتباهات و خطاهای کوچک آنان بگذریم،و به همه ی شیوه ها و اصولی که منتهی به تعلیم و تربیت صحیح آنان می شود احاطه داشته باشیم.

هیچ چیزی به زشتی دنیاگرایی روحانیت نیست.و هیچ وسیله ای هم نمی تواند بدتر از دنیاگرایی،روحانیت را آلوده کند.چه بسا دوستان نادان یا دشمنان دانا بخواهند با دلسوزی های بی مورد مسیر زهدگرایی آنان را منحرف سازند.

آن چیزی که روحانیون هرگز نباید از آن عدول کنند و نباید با تبلیغات دیگران از میدان به درروند حمایت از محرومین و پابرهنه هاست؛چرا که هرکسی از آن عدول کند از عدالت اجتماعی اسلام عدول کرده است.

از محضر مقدس بقیه الله-ارواحنافداه –عاجزانه می خواهیم که ما را در مسیر و هدف مان مدد و رهبری فرماید.

منبع:وبلاگ موج خمینی

لینک دانلود جزوه

  • رضا غفاریان

امام خمینی

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز ممنون از مطالبتون
منم تو وبلاگم مطالبی دارم که داره بدجوری جامعه ما را به نابودی می کشد و همه غافلیم.
ممنون می شم نظر شما را هم بدانم،لطفا در صورت نیاز این مطالب را به دیگر دوستان ارائه و منتشر بفرمایید
http://shohada21aban.blogfa.com/
  • وب نوشت های من ....حکیمه بهمن زاده
  • سلام .شما لینک شدید .
    نامه امام سراسر حکمت و عرفان و معنویته .موفق باشید .
    سلام
    شما لینک شدید
    بازم بیا
  • علیرضا میلادی
  • اری ما به انها اثبات خواهیم کرد وقتی خدا بخواهد امری انجام شود کسی نمی تواند جلوی ان بایستد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">