قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

تولدم عشقم مبارک

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ

یک عمر تو زخم های ما را بستی

هر روز کشیدی به سر ما دستی

شعبان که به نیمه می رسد آقا جان

ما تازه به یادمان می آید هستی

امام زمان

تولد عشقمون،مولامون و سرور و سالارمون مبارک

نظرات  (۵)

ایشالا اون روز میاد و دورش نشسنیم
  • حکیمه بهمن زاده...وب نوشت های من
  • سلام..متاسفانه نتونستم ادامه بدم...اما قصد دارم از ماه رمضون دوباره شروع کنم///
  • تبسم ظهور
  • االلهم عجل الولیک الفرج
    همیشه گفتند این دعاست. اما نگفتند ادامه این دعا عمل است.
    فرج مولا نه فرج ما منتظران..
  • لحظه ای درنگ
  • مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

    در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان .

  • دختر ایرانی
  • سلام . عیدتون مبارک

    لینک شدید . 

    بسیار وبلاگ زیبایی دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">