قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

یا امام زمان عج

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

مهدی جان(عج):

 آلودگی هوا که سهل است! آلودگی دلهایمان نیز از حد هشدار گذشته

و نفس‌هایمان به شماره افتاده؛

 سال‌هاست زندگی‌مان تعطیل رسمی‌ست.

 هوای باریدن نداری مولا؟

نظرات  (۱۱)

  • لحظه ای درنگ
  • مـــی ایـــــــــد از دور ,مــردی ســــواره بـــرمــرکب عشـــق, چــــون ماهپــــاره

    والشمــس رویـش, واللــیــــل مـــویـش
    گلـــها هــمه مســــت, از رنگ و بویـش

    عـمــــامـــه بر سر, مثــل پیـمبـــــر (ص)
    در بـازوانــش نـیروی حیــــــــــــــــدر(ع)

    ازپــای تــاسـر در شـور و شیــــن است
    بــرق نگـاهــش مثل حســــین(ع) است

    می ایــد از دور خوشــــبو تر از یـــــاس
    در چشــــم وابرو مـانـند عبــــــاس (ع)

    القــصـه ایــن مــرد امیـد دلهاســـــــــت
    خوشبو تر از یاس فرزند زهراست(س)

    سلام
    شرمنده یادم رفت!!!
    الان خبرتون کردم!!!
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
  • لحظه ای درنگ
  • ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

    کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

    چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

    ای آنکه در حجابت دریای نور داری

    من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

    برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

    از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

    کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

    در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

    کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

  • شهید ردانی پور
  • گفتم شبی به مهدی, اذن نگاه خواهم

    گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم

    دلم هوایی شد

    دلم برای نفس کشیدن تومسجد جمکران تنگ شد...

  • سردبیر ارومیه خبر
  • سلام
    حرفهایت به دل می نشیند
    همیشه در این راه روی
    برای همین انتشاردادیم
    عزت زیاد
    با عرض سلام ..وب خیلی خوبی داری دستت درد نکنه ..یا مهدی جان کجایی اقا دیگه این دل به صدا اومد کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوشحال میشم به گلبه ماهم سر بزنی منتظرم ...یا علی
  • حکیمه بهمن زاده....وب نوشت های من
  • سلام

    متن بسیار زیبایی بود و به دلم نشست

    نه متاسفانه بعد از یک ماه خواندن فراموش کردم...

    انگار قسمت نیست
  • بسیج هنرمندان هشترود
  • سلام و تبریک حلول ماه ربیع الاول
    با مطالب جدید به روزم منتظر حضور گرمتون در وبلاگ هستم
  • جانم فدای رهبر
  • العجل مولا...‏
    سلام.متن زیبایی بود.التماس دعا.یا زهرا.
  • مفقود الاثر
  • السلام ای که تو شمس و شموسی

    السلام ای که تو انیس النفوسی

    افتادم از پا یا حی و یا حو

    دستم بگیر ای ضامن آهو

    منکه از جام عشقت مست مستم

    خوردم نمک نمکدان را شکستم

    اما گرفتی هر لحضه دستم

    از روی ماهت شرمنده هستم

    یا ببند در این فیض و سعادت

    یا جوابم بده جان جوادت

    ای برده میراث از شاه مردان

    از ما گدایان روی برمگردان

    مولا رضا جان

    یا حق...../
    سلام خسته نباشید.
    ((بچه های جنت))
    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">