قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

درد دل2

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۰۸ ب.ظ
دوستان برام دعا کنید

دوران خیلی سختی رو دارم میگذرونم

خدا هر روز داره امتحانم میکنه

خدایا عاقبتم رو بخیر کن

شاید یه روز در موردش بنویسم البته اگه تا اون موقع بتونم خودم رو تو جبهه حق و صراط مستقیم حفظ کنم

  • رضا غفاریان

نظرات  (۴)

  • حکیمه بهمن زاده ....وب نوشت های من
  • قسمت نظرات برخی پست هاتون مشکل داره و باز می شه ....انشاءالله همه ما از آزمایش های الهی سربلند بیرون بیایم...موفق باشید..
    سلام خیلی ممنونم اجرتون به بی بی زهرا(س)


    التماس دعا یا علی
    سلام ان شاالله به زودی زود مشکل همه و شما هم حل بشه دعا گوی شما هستم شما هم مارو دعا کنید× باز افتخار بدید به ما سر بزنید× یا علی
    سلام خداقوت میتونم از یه شعر و تصویر وبلاگتون استفاده کنم اگر شد؟ یا علی
    پاسخ:
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">