قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

در حسرت کربلا

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ب.ظ
  • رضا غفاریان

امام حسین

کربلا

نظرات  (۵)

  • مرده متحرک...
  • سلام...
    دنبال تفکرات نو هستم...
    کمکم کنید...
    با تبادل لینک موافقید؟!!!
    اگه دوس دارین بیاید وبم...
    درمورد موضوعی نوشتم...دعوتید!
    عارفی را دیدند مشعلی و جام آبی در دست .

    پرسیدند : کجا میروی؟

    گفت: می روم با آتش، بهشت را بسوزانم و با آب جهنم را خاموش

    کنم تا مردم خدا را فقط به خاطر عشق به او بپرستند، نه به خاطر

    رفاه در بهشت و ترس از جهنم ....


    * دلم کمی خدا میخواد و کمی ســکوت ، فقط همین ....
    خدایا به تو مینویسم که ننوشته از دردم اگاهی پاییزم بهارم کن هر چه گفتم کردی وهر چه گفتی نکردم ببخش مرا چون بخشش از بزرگان است ...
    خدایا شکرت که غم را آفریدی ، درد را آفریدی ، دلتنگی را آفریدی ، اشک را آفریدی چرا که اگر همیشه می خندیدم و شاد بودم تو را از خاطر می بردم.

    خدایا! تو مغناطیس قدرتمند عشقی مرا بیاموز ٬ تا خرده آهنی باشم...

    .خداوندا مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای راضی و خشنود کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را به هم نریزد.

    .چه دعایی کنمت بهتر از این : که خدا پنجره ی باز اتاقت باشد...

    .دلی را نشکن شاید خانه خدا باشد ..کسی را تحقیر مکن شاید محبوب خدا باشد ا...ز کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد.. سر نماز اول وقت حاضر شو ، شاید آخرین دیدارت با خدا باشد در زمین

    .عشق فقط برای خداست ... اوست که لایق احساسات دل های پاک است ...

    .دل حرم خداست غیر خدا را در آن جای ندهید

    .آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد به یاد من باش که من همواره به یاد توام بهترین دوستت : خدا


    امروز عاشقانه با خدایم حرف زدم عاشقانه عاشقانه ...
    گفتم خدایا ممنونم که خدایی
    طرز تفکر یک سگ: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوستم دارن. پس حتما اونا خدای من هستند
    طرز تفکر یک گربه: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوستم دارن. حتما من خدای اونا هستم


    اگر خوب به این جملات فکر کنید، انسان ها هم از همین نوع تفکرها برخوردار هستند. عده ای خودشون رو به خاطر توجه ومحبت دیگران مدیون تصور می کنند و عده ای به خاطر همین موضوع دچار خود بزرگ بینی هاى کاذب میشن
    عالی بود
    به روزم
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">