قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

دیدار یار

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

سلام، امروز دارم راهی تهران میشم، برای دیدار حضرت آقا.انشالله سه شنبه پیش آقام.

باورم نمیشه

خدایا چند روز دیگه عمر بهم بده که آقامو ببینم

پی نوشت:البته من فکر میکردم سه شنبه است در حالیکه یک توفیق دیگه بهمون داده شده بود و اون زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران قبل از زیارت حضرت آقا بود.

نظرات  (۶)

  • راحیل نور
  • سلام
    احتمالا شما باید از فرماندهان بسیجی باشید که همچین سعادتی پیدا کردید چون اونجور که من شنیدم تمام افرادی که سه شنبه رفتن حکم داشتن . ما که هر چی بال بال زدیم نشد . خوش به حالتون .
    خوشحال میشم به سنگر ما هم سری بزنید .
    نحن مقاومون ... الی الابد ... یا علی
    پاسخ:
    کوچکتر از اونم که بخوام به خودم لقب فرمانده بدم.کمترین سرباز امام خامنه ای هستم.دعا کنید همیشه در این راه بمانم.
    سلام
    همین طور که خیلی سعادت داشتید آقا را ببینید انشاالله در این راه ثابت قدم بمانید
    برای بنده هم دعا کنید
    التماس دعای مخصوص در این روزهای خاص
  • گفتمان طیبه انقلاب اسلامی
  • خوش به حالت
    منم یه بار تو عید آقامون رو زیازت کردم
    خوش باشی
  • آشــیــــــان
  • سلام. کربلا آخر خط است، پیاده نشوی، برمیگردی...
    زیارت قبول
    خوشحال میشم سر بزنید.
    یا زینب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    چشم
  • هیئت فداییان یوسف فاطمه (عج)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم...
    جانم به فدایت آقا جان...
    درمنطق ما شکست اگر نیست که نیست
    این کشور اگر بیمه اولاد علیست
    آن برگ برنده ای که در توشه ی ماست
    سید علی حسینی خامنه ایست
    خوش به سعادتتان..
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • آشــیــــــان
  • سلام. کربلا آخر خط است، پیاده نشوی، برمیگردی...
    زیارت قبول...
    بروز هستم، خوشحال میشم سر بزنید.
    یا زینب
    پاسخ:
    سلام
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">