قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

دوست داشتم جای برادرت بودم!

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :

 خانم !

  تو رو خدا یه شاخه گل بخرید

  زن در حالی که گل را از دستش میگرفت

 نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد 

  چه کفش های قشنگی دارید !

 زن لبخندی زد و گفت : برادرم برایم خریده است 

 دوست داشتی جای من بودی؟؟

 پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت : 

 نه ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !

  تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم…

  • رضا غفاریان

فقر

وفا

اندکی تامل

نظرات  (۱۳)

  • غریبه اشنا
  • یاد فیلم بچه های اسمان افتادم
    جااالب بود
    واقعا دردآور بود،
    سراسر ایثار...!
    سلام

    زیبابود...

    ممنون ازحضورتون...
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم

  • ثاقب زهرا
  • عالی بود
    سلام خداقوت همسنگر
    --------------------------------------------------
    سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش چهارم
    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

    سلام

    بی درنگ به یاد فیلم بچه های آسمان افتادم ...

    واقعا این جنس محبت ها رو فقط میشه تو بچه ها پیدا کرد/

    سلااااام
    جالب وتکان دهنده
     نه ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !  تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم…دارم آماده میشم برا مهمونی
    http://baran313.blog.ir


    خانومای ما همه ملکه هستن!!!!

     به روزم

     

    درضمن داستانک بسیار زیبایی بود

     التماس دعا

     

    یاعلی

  • فاطمه سادات
  • چقدر مرد...
  • محمد ابراهیم نامدار
  • حاجی خیلی قشنگ ولی ناراحت کننده بود.

    انشالله روزی بشه که هیچ برادری حسرت اینو نخوره که نمیتونه واسه خواهرش کفش بخره...!
    آه...
    پست زیبایی بود
    سلام
    خیلی زیبا بود
    خداقوت خیلی عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">