قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

خدا را این میان کم دارم امشب

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ب.ظ

دلم تنهاست ماتم دارم امشب

دلی سر شار از غم دارم امشب

غم آمد غصه آمد ماتم آمد

خدا را این میان کم دارم امشب

سلمان هراتی

  • رضا غفاریان

نظرات  (۲)

  • سفیـــر نـــور
  • خـــــــدا همیشه هست..همیشه...

    ┘◄ التماس دعای فرج + شهادت

    یازهرا(س)
    سلام
    روزتون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">