قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

«سلام یه بچه سید یتیمه پنجشنبه میخواد عمل بشه 3میلیون جمع شده ، یک میلیون لازمه

میتونی کمک کنی؟ هرچند کم؟»

این پیامی بود که سه شنبه شب برای  تقریبا تمام لیست مخاطبینم(حدود 200نفر) فرستادم.

فکر میکردم حدوا دویست سیصد تومنم که جمع بشه خوبه

ولی....

محبت دوستانی رو دیدم که حتی باورش برام سخت بود.

کسانی که شاید مدت با هم بودنمون به یک هفته اونم یک دو سال پیش بر می گشت هم از کمک کردن دریغ نکردند.

اما پیام یکی از دوستان واقعا به هم ریختم:

«سلام من گوشیم 40 تومن بیشتر نمی ارزه.کاش بیشتر داشتم خیلی کمه میتونی آبش کنی؟»

و وقتی با جواب منفی من روبرو شد نوشت:

«حل کردم فردا میرم ایشالا میفروشمش یک شماره حساب برام بفرست.»

واقعا نمیدونستم بهش چی بگم کلی زور زدم که منصرفش کنم آخه قول هایی که بهم دادن دوستانم حتی از یک میلیون هم بیشتر شد.

با کمک دوستان و خانواده ام یک میلیون پول جمع آوری شد و به این کودک چهارساله که امروز عملشو انجام داد کمک شد.

واقعا به داشتن تک تک دوستان و اعضای خانواده ام افتخار میکنم.

دست تک تکشون رو می بوسم.

خدایا من نمیدونم چطور تشکر کنم خودت ازشون تشکر کن.

  • رضا غفاریان

نظرات  (۵)

سلام

ممنون از حضوراتتون... :)

:):):):)

پاسخ:
سلام
خواهش
الحمدلله هنوز مردونگی نمرده
سلام
خدا ایشالا بحق مادرمون حضرت زهرا(س) همه این دوستان رو در رکاب امام عصر(عج)به شهادت برسان
سلام
اجرتون با امام حسین - علیه السلام -

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">