قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

سالروز وفات حضرت زینب (س)تسلیت باد

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۲ ب.ظ

  • رضا غفاریان

شهادت

حضرت زینب

نظرات  (۸)

سلام

آقا رضا دیگه فراموشش کنید.

یه عکس جدید از پسرم گذاشتم بخاطر شما...براتون باز شد؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
چشم
ممنون

سلام

ببخشید اگه تندی کردم.

آخه حرصمو درآوردید...ولی ممنون بابت تذکراتتون.

پاسخ:
خواهش میکنم
شما ببخشید

زینب(س) پرچم دار واقعه کربلاست و او ام الفضائل است.
سلام 
سربازی دیگر از دیار ولایت بروزم.
baran313.blog.ir

سلام

کامنتاتون تایید شد.

درضمن آقای محترم بنده در سن و موقعیتی هستم که خام کاری کمتر ازم سر میزنه.

اون شماره مسدود شده.وگرنه نمیذاشتمش تو پرو فایل

میتونید امتحان کنید.

 

پاسخ:
ببخشبد
فقط جهت اطلاعتون بود
اگه ناراحت شدین شرمنده
حلال کنین
  • محمد امین زرین فر
  • سلام دوست عزیز
    وبلگ قشنگی داری
    مخصوصا قالبت جالبه
    با اجازت من لینکت کردم به وبلاگم
     شما هم دوست داشتی از این کارا بکن
    پاسخ:
    سلام
    آدرس وبت اشتباهه دوست عزیز

    کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...
    سرنی در نینوا میماند اگر زینب نبود...
  • لحظه ای درنگ
  • سلام

    آه ای صبور قافله ی غم سفر بخیر

    راوی روضه های محرم سفربخیر

    خلوت نشین نیمه شب ندبه های اشک

    دلگیر بغض های دمادم سفربخیر....

    سلام با تبادل لینک موافقم و شمارو لینک کردم. با نام شهدا شرمنده ایم لینکم کنین و خبر بدین. ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">