قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

نامه جمعی از دانشجویان مشهدی به آیت‎الله جنتی

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۳۹ ب.ظ

جمعی از دانشجویان مشهد با انتشار نامه ای خطاب به دبیر شواری نگهبان، از آیت الله جنتی، خواستار رعایت بدونن ملاحظه قانون در بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری شدند.

به گزارش رجانیوز در این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آیت الله عظمی جنتی(دامت برکاته)دبیر محترم شورای نگهبان

بدینوسیله ما دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد خود را موظف می دانیم از زحمات بی دریغ شما و دوستانتان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

این شورا را براستی نگاهبان انقلاب اسلامی وقانون اساسی می دانیم واز شماو سایر دوستان در شورای نگهبان حمایت خود را اعلام می داریم و عرض می داریم نقش نگهبانی از قانون اساسی ایران که حاصل مجاهدت ها ایثار وجان فشانی مردان و زنان این مرز و بوم است به توفیق الهی بر دوش شماست و نگهبان را تساهل و تسامح نشاید.لذا خواهشمندیم همچون گذشته که برای استقرار نظام و تثبیت آن گام های مهمی برداشته اید ،به شایستگی نگهبان قانون اساسی انقلاب اسلامی بوده اید.اینک نیز با استواری تمام همچون گذشته به رسالت ارزشمند خود ادامه دهیدکه رسالت شما رسالت اولیاء خداست.

اینک در اقصی نقاط میهن اسلامیمان وحتی جهان چشم دوست و دشمن چشم فقرا و اغنیا به شما دوخته شده است.چشم مادران وپداران شهدامنتظر اقدام انقلابی ،قاطع و شجاعانه شما در انجام وظیفیتان است،فشار ها زیاد است و اینک استواری شماست که توطئه های دشمنان اسلام ناب را نقش بر آب خواهد کرد.

اعضای محترم شورای نگهبان بدانید و مطمئن باشیدمستضعفین جهان و پابرهنه های انقلاب خمینی کبیرهمچنان زیر بار تهدیدها و فشار های سیاسی و اقتصادی با اسراییل سر جنگ دارند و از خون مظلومین فلسطین نمی گذرند .این مردم عاشورا دارند پس هیچ وقت دست از آرمانهای انقلابی خود بر نخواهند داشت و با فتنه گر کنار نخواهند آمد این مردم فراموش نکردند برای چه انقلاب کرده اند این مردم خطبه روز قدس را،اعلام برائت نکردن از مفسدین اقتصادی را،نامه بدون سلام و والسلام را،جملات معارض با اصل ولایت فقیه را ،ایجاد کانون قدرت و ثروت را،تورم 50 درصد را،دلار چند برابر شده را و رهبری فتنه گران 88را فراموش نخواهد کرد.

قطعا کسانی که با اصل اسلام فقاهتی معارض هستند تآئید صلاحیت از امام زمان(عج) را نخواهند گرفت و این ادعا که تآئید صلاحیت گرفتن از آسمانها و یا از محضر امام زمان(عج) ادعای مضحکی بیش نیست.

با توجه به حضور برخی افراد جهت نامزدی ریاست جمهوری باصراحت از آن شورای محترم خواهشمندیم به پشتوانه خدای بزرگ واین ملت عظیم فرهیخته و انقلابی لحظه ای در رد صلاحیت فتنه گران و منحرفین مطابق قانون اساسی درنگ نکنید و بدانید مردم شریف و انقلابی ملت بزرگ ایران حامی شما و تصمیمات قاطع شما خواهند بود.

والبته بر هیچ کس پوشیده نیست که تصمیم آن شورا برای همه قانونی و لازم الاجراست.

در انتها توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

  • رضا غفاریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">