قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

س مثل...

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ

س مثل سیلی...

یک جمله بود ذکر لب حضرت زهرا
من مات علی حب علی مات شهیدا



  • رضا غفاریان

اندکی تامل

فاطمیه

نظرات  (۹)

  • نرجس عظیم پور
  • سلام
    آپم
    خوشحال میشم سر بزنید
    راستی لینکتون کردم
    انسانهای پاک وساده راباتمام وجودم دوست دارم....

    همانهایی که بدی هیچ کس راباورندارند

    همانهایی که برای همه لبخند میزنند

                   """"""همانهایی که بوی ناب آدم می دهند........"""""

    به روزم ....باحرفای قشنگ....بدنبال آدم هایی میگردم...

    که ازبوی انسانیتشان مست شوم.....

    بیا وبرایم دعا کن....وقتی میگویم برایم دعاکن یعنی کم آورده ام.....

    یعنی دیگه کاری ازدست خودم برای خودم برنمیاید......!!!!!میدانی پیدا کردن خدا سخت است...

    پشتکارمیخواهد.....بیا برای خودم خودت همت دعا کن..........

    *******بیا منتظرم......ونگاه قشنگت را به جان ودل میخرم.....*****

    راستی باکوله باری ازعشق بیا......پستی گذاشته ام مرد میخواهد!!!!

                                             

    نظر شهید آوینی درباره حزب الله
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=6859
  • نرجس عظیم پور
  • یارب به علــــی و میثـــــــم تمـــارش

    یارب به حسین و تشنه لب انصارش

    هرکس که بد سیدعلی می خواهد

    این سال جدیــــــــد از زمین بردارش
    پاسخ:
    الهی آمین

  • نرجس عظیم پور
  • من می نویسم “کانال”…
    سرمایی ها یاد کولر می افتند،
    دیپلمات ها یاد سوئز،
    رسانه ای ها یاد تلویزیون
    اما دل دار ها یاد “حنظله” می افتد، یاد کمیل”.

  • خیمه نشین هجرم
  • سلام علیکم

    ممنون از اینکه به وبم سر زدید

    مطالبتون خیلی قشنگه

    این روزا همه جوره دلمون گرفته

    روز شهادت بی بی مراسم سوم خانوم برادرم بود یه دختر 10 ساله داره ...!!!

    براش دعا کنید

    موفق باشید

    التماس دعا

    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه
     سلام
    روز بخیر
    با عنوان"مردان محمود احمدی ژاد" بروز هستم
    منتظر حضورتون هستم
    سلام
    خوبید ایشالله؟
    عزاداریاتون قبول
    ایشالله مجوز گریه تو محرم رو مادرمون امضا کرده باشن.

    با دو مطلب انتخاباتی
    1-بصیرت یعنی اینکه بدانیم........
    2-بیا حاج همت جای تو خالیست!!!!

    منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

    یاعلی
    سلام
    با " مهمونی توی شهر" آپم...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">