قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

اندکی تامل

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

خانوووووووم....شــماره بدم؟؟؟؟؟؟
خانوم خوشگِله برسونمت؟؟؟؟؟؟؟
 چن لحظه از وقتتو به مــــا میدی؟؟؟؟؟؟
اینها جملاتی بود که دخترک در طول مســیر خوابگاه تا دانشگاه می شنید!
بیچــاره اصـلا" اهل این حرفـــــها نبود...این قضیه به شدت آزارش می داد
تا جایی که چند بار تصـــمیم گرفت بی خیــال درس و مــدرک شود و به محـــل زندگیش بازگردد.
روزی به امامزاده ی نزدیک دانشگاه رفت...
شـاید می خواست گله کند از وضعیت آن شهر لعنتی....!

دخترک وارد حیاط امامزاده شد...خسته... انگار فقط آمده بود گریه کند... دردش گفتنی نبود....!!!!
رفت و از روی آویز چادری برداشت و سر کرد...وارد حرم شدو کنار ضریح نشست.زیر لب چیزی می گفت انگار!!! خدایا کمکم کن...
چند ساعت بعد،دختر که کنار ضریح خوابیده بود با صدای زنی بیدار شد...
خانوم!خانوم! پاشو سر راه نشستی! مردم می خوان زیارت کنن!!!
دخترک سراسیمه بلند شد و یادش افتاد که باید قبل از ساعت ۸ خود را به خوابگاه برساند...به سرعت از آنجا خارج شد...وارد شــــهر شد...
امــــا...اما انگار چیزی شده بود...دیگر کسی او را بد نگاه نمی کرد..!
انگار محترم شده بود... نگاه هوس آلودی تعـقــیبش نمی کرد!احساس امنیت کرد...با خود گفت:مگه میشه انقد زود دعام مستجاب
شده باشه!!!! فکر کرد شاید اشتباه می کند!!! اما اینطور نبود! یک لحظه به خود آمد...
دید چـــادر امامــزاده را سر جایش نگذاشته...!


  • رضا غفاریان

اندکی تامل

حجاب

نظرات  (۹)

سلام
وبلاگ باارزشی دارین اگرتمایل به تبادل لینک دارید مرابانام "خیمه ی سبز"لینک کنید
من نیزشمارابانام وبلاگتون لینک میکنم...
                                                         یاحق
سلام
با ایمیلتون که بهم رسید چند وقت قبل اومدم وبلاگت. زیبا مینویسی .
بهمنم سر بزن.

عبور باد از لای چتری های بلوندت را دیدم 

و تار مویی را که پیشانی ام را قلقلک میداد
به زیر مقنعه هدایت کردم

به استین های کوتاه مانتویت خیره شدم

و ساق دست هایم را صاف کردم

به مانتوی نازک و یقینا خنک تو فکر کردم

و چادرم را روی سر مرتب کردم

برای من همین بس بود که
راننده ی تاکسی مرا با احترام خانوم خطاب می کند
تو را خانومی!

  • دلنوشته بسیجی گمنام
  • یا مقلب القلوب والابصار
    یا مدبر الیل و النهار
    یا محوا الحول والاحوال
    حول حالنا الی احسن حال

    سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
    بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
    سال خرم ، فال نیکو ، مال وافر ، حال خوش
    اصل ثابت ، نسل باقی ، تخت عالی ، بخت دوام.
    به من حتما سر بزن بایه پست در خدمتم....

    سلام. با مطلب " خدا در همین نزدیکی است...." به روزم و منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.
    یا زهرا
  • حکیمه بهمن زاده...وب نوشت های من
  • حجاب خیلی زیباست...حجابم رو دوست دارم
    سلام خیلی زیبا بود
    منم از وقتی چادری شدم خیلی راحت و محکم قدم برمیدارم
    خدارو شکر میکنم
  • شهید ردانی پور
  • سلام
    مطالبتون خیلی عالیه
    انشاالله که همه به زیبایی حجاب پی ببرن .
    به امیدروزی که ندای (این بقیه الله ) راازسمت کعبه بشنویم .
    یاعلی
    سلام
    داستان بسیار زیبایی بود
    منم از وقتی رفتم دانشگاه چادرم رو یه جور خاصی دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">