قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

کادوی تولد

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ب.ظ

سلام

میگن فردا تولد منه !!!!!

حتما راسته دیگه!!

چون من خودم که یادم نمیاد  :)

دوست دارم هر کدومتون یک نقد تند درباره وبلاگم بنویسین

به عنوان کادو

منتظر کادوهاتون هستم

  • رضا غفاریان

تحلیل های من

نظرات  (۳)

  • محمد علی عطاریه
  • سلام
    ایمیل شما رو خوندم
    یا تولدتون هست و یا نیست ، به هر حال.
    بلاگتون جالبه
    انشاء الله موفق باشید و سربلند
    امام حسن عسکری علیه السلام
    أحسن ظنَّکَ و لو بالحجر
    حسن ظن حتی به سنگ
    پاسخ:
    شناسنامه ام میگه هست ولی خودم که که یادم نیست!!!
    سلام. مبارک باشه میلاد پیامبر و تولد شما
    وبلاگ خوبی دارید. خسته نباشید. منتها به نظرم یه مقدار کدهای جانبی که استفاده کردید باعث شده سرعت لود صفحه پایین بیاید. و نظرسنجی را اگر در رابطه به مسائل روز قرار دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.
    موفق باشید
    پاسخ:
    از نظراتت استفاده میکنم دوست عزیز
  • حکیمه بهمن زاده...وب نوشت های من
  • سلام ..می خواستم کادو رو همون روز تولدتون بهتون بدم....ا

    علی رغم همه خوبی هایی که در وبلاگتون هست، به نظرم در مسائل دینی بیشتر به جنبه احساسی مسائل توجه می کنید. در حالیکه ما علاوه بر شور دینی به منطق و عقلانیت و پاسخ به شبهات و... هم نیاز داریم....
    ببینید شما درباره امام زمان اشعار زیبایی در وبلاگتون آوردید، اما چقدر به لحاظ عقلانی و منطقی به موضوع مهدویت پرداختید؟؟
    احساس و شور دینی حتما نیاز هست اما کافی نیست.
    ظاهر وبلاگتون هم به نظرم خیلی شلوغه...امیدوارم از نقد هام ناراحت نشده باشین...
    پاسخ:
    نقد سازنده باعث رشد انسانه و نباید ازش ناراحت شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">