قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

اربعین

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۱ ب.ظ

ایام اربعین حسینی تسلیت باد

  • رضا غفاریان

اربعین

امام حسین

کربلا

نظرات  (۳)

سلام موفق باشی وامیدوارم همیشه سربلندباشی اگر شدبه وبلاگ من هم بیا
سلام
من وبلاگ شما رو لینک کردم....از نظر من مشکلی نداره....
پس فکر کنم مشکل از کامپیوتر منه جون بازم خراب بوده الان!!!!
سلام
دانی که چرا چوب شود قسمت آتش ؟
بی حرمتیش بر لب و دندان حسین است

دانی که چرا آب فرات است گل آلود؟
شرمندگی اش از لب عطشان حسین است

دانی که چرا خانه حق گشته سیه پوش ؟
زیرا که خداوند عزادار حسین است.

نمیدونم ایراد از کامپیوتر من بود یا از وبلاگ شما متن ها ناخوانا است؟؟؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">