قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

زمزمه انتظار(6)

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۰۷ ب.ظ

سلام

این زمزمه انتظار بمناسبت روز قدس


نظرات  (۴)

  • نوکراهل بیت وحضرت اقا محمدحسین
  • سلام
    نمی دونم می دونی یا نه ما اذری زبان ها زود عصبانی می شویم وزود اشتی می کنیم فکر کنم بی دلیل عصبانی شدم
    من وبلاگ زیبای شمارو لینک ردم
  • محب الزهرا سلام الله علیها
  • سلام - ممنون از ایمیلتون
    با "ولایت علی (ع)، نشانه ایمان" به روزم.
    تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.
    درپناه چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها باشید
    التماس دعا
  • امدادگر بصیر
  • خداقوت همسنگر...
    سلام.وب جالبی دارید،ممنون میشم از وب من هم بازدید کنین.با چه عنوانی اگه مایلید لینکتون کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">