قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

زبان حال حضرت رقیه سلام الله علیها

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۴۲ ب.ظ
پدر من، پسر فاطمه، مهمان من است

عمه، مهمان نه که جان من و جانان من است

کنج ویرانه شام و سرخونین پدر

آسمان در عجب از این سر و سامان من است

از بهشت آمده آقای جوانان بهشت

یوسف فاطمه در کلبه احزان من است

اوست موسای من و غمکده ام وادی طور

آتش نخله طور از دل سوزان من است


یاد باد آنکه شب و روز، مرا می بوسید

اینکه امشب سر او زینت دامان من است

گر لبش سوخته از تشنگی و سوز جگر

به خدا سوخته تر از لب او، جان من است

می زنم بر لب او بوسه که الفت زقدیم

بین این لعل لب و دیده گریان من است

بر دل و جان مؤید شرری زد غم من

که پس از دیر زمان باز غزل خوان من است

 سید رضا موید

نظرات  (۴)

سلام
قشنگ بود
دستت درد نکنه
ولی ای کاش یک ذره هم که ساکر نعمتهای بیکران خدا بودم
باز هم ممنونم
  • السید ابراهیم تنیانی منتظر الظهور
  • این غیبت از آن ماست، نه از آن او!! آنکه نمی بیند غائب است، نه آنکه دیده نمی شود. آنکه ما را می بیند و همه جا هست، او حاضر است! ما که نمی بینیم، محجوبیم؛ آن محجوب، غائب است، نه آنکه می بیند! او در حجاب نیست، همه جا هست، از همه امور باخبر است
    السلام علیک یا بنت الحسین
    خیلی زیبا و سوزناک
  • باران دل...
  • به روایت تقویم ها ، وداع کردیم…

    اما این تقویم ها نمی دانند ، عشق تـــــو هرگز تمام نمی شود!

    ح س ی ن …
    .........
    بروزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">