قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه
خون بریز از دیده،ای دل،کعبه ی جان شد خراب

آستان پاک و نورانیِ جانان شد خراب

این اهانت ها از آن روزی شروع گردید که

بعدِ احمد در مدینه،بیت الاحزان شد خراب

سالروز تخریب قبور ائمه بقیع تسلیت باد

لعن الله علی عدوکم یا اهل بیت النبوه

  • رضا غفاریان

بقیع

نظرات  (۱۲)

سلام خسته نباشید من هم یه افسر کوچولویه جنگ نرمم لطفا من رو هم لینک کنید منم شما رو لینک میکنم
  • کانون مهدویت دانشکده اصول دین دزفول
  • سلام دوست عزیز
    ازوبتون دیدن کردم عالیست به ماهم سربزنید خوشحال میشیم
    برای تبادل لینک هم آماده ایم
    یاعلی
    حضرت فاطمه(س) می فرمایند:
    روزی رسول خدا (ص) خطاب به من فرمودند:
    هر کس بر تو صلوات بفرستد خداوند او را مورد امرزش خود قرار داده و هر کجای بهشت که من باشم او را به من ملحق خواهد ساخت×


    (صحیفه فاطمیه/ص 189/حکمت 35)
    سلام
    ضمن عرض تسلیت

    با مطلبی در مورد اجلاس سران غیرمتعهد به روزم
    تشریف بیارید.
    سلام کد زیر کد لوگوی حمایتی وبلاگ بنده برای همسنگران و دوستان عزیز


    !--start logo cod-->

    کد لوگوی سلحشوران آریا

    فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو مهمان گردد

    ظاهرت هست چنانکه خجالت نکشی
    باطنت هست پسندیده ی صاحب نظری

    خانه ات لایق او هست که مهمان گردد
    لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری

    پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت
    داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری

    حاضری گوشی همراه تو را چک بکند
    با چنین شرط که در حافظه دستی نبری

    واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران؟؟؟
    گر چنین بود توان گفت شیعه اثنا عشری
  • حکیمه بهمن زاده .....وب نوشت های من
  • سلام....
    به روزم با ....عکس یادگاری روحانی اصلاح طلب سابق با خواننده لس آنجلسی +آخوند فاسد +آخوند درباری
    سلام


    خدا قوت


    با مطلب شهید محمد علی رجایی (رحمه الله علیه) در خدمتتون هستم.



    مدد مولا




    حضرت فاطمه سلام الله علیها میفرمایند:
    " کسی که عبادت خالصانه ی خود را بسوی پروردگار بفرستد، خداوند برترین مصلحت او را به سویش فرو خواهد فرستاد "
    و همچنین:
    " پاداش خوشرویی در برابر مومن بهشت است و خوشرویی با انسانهای ستیزه جو، انسان را از عذاب آتش باز میدارد "
  • حکیمه بهمن زاده .....وب نوشت های من
  • یادآوری اون حادثه تلخ تاریخی و دیدن تصاویر قبور خاکی ائمه بقیع دل رو خون می کنه ..الهم عجل لولیک الفرج
  • جانم فدای رهبر
  • یه مدینه
    یه بقیعه
    یه امای که حرم نداره....
    آپم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">