قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

خواستگاری

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۲۶ ق.ظ
مطلب زیر رونوشتی از مطالب یک پسر با خداست خیلی خوشم اومد

بخونید و ببینید که ما کجاسیر میکنیم و این آقا پسر کجا؟


دو سه سال پیش بود

رفتم پیشش رو کردم و گفتم

بیا برو برای من یه زن بگیر زیادم مهم نیست کی باشه فقط یه شرط داره

هر کیو خودت خواستی بگیر من نه نمیگم

ولی این شرط رو داره

هر کیو میپسندی برام بگیر

یکی که اگه الان اگه جواد خودت  هم بود دلت راضی میشد برای جواد بگیریش

گفتم و بعدش گفتم خود دانی

من شرطم رو گفتم یا اینجوری برام زن بگیر یا اصلا نمیخام

اومدم .....

الان دو سه سال میگذره از اون روز

وقتی بهش فکر میکنم میگم یا امام رضا من اینقدر بزرگ نیستم

اگه بخوای صبر کنی تا من اینقدر بزرگ بشم تا لیاقت اون دختره رو پیدا کنم

حالا حالا حالا حالاها .......ما باید بی زن بمونیم

چی کار کنم آخه

دلم میخواد زن منو امام رضا انتخاب کنه

بگه آقا محمد یا این دختره یا هیچ کسسسسسسسسسسس

من اینجوری دوس دارم

بگه همینی که من میگم

دوس دارم منو مجبور کنه اونه که دوس داره بگیرم

دوس دارم اونی که دوس داره برام بگیره

من دلم میخواد امام رضا برام زن بگیره

خب به خاطر همینه که دو سه ساله معطلم

دوستم اومد پیشم گفت محمد .........................من این دختره رو میخوام

گفتم برو در خونه امام رضا

اما رفیق یادت باشه

ما دو مدل دعا کردن داریم

یه موقع میری به امام رضا میگی من اینو میخوام اینو بگیر برام

همونو برات میگیره خوب و بدش پای خودته رفیق

اما یه موقع میگی یا امام رضا من اونیو میخوام که تو میگی

اون موقع دیگه همششششششششششششششششششششششششش

خوبیییییییییییییییییه

اشکش خوبیه

خنده اش خوبیه

گریه اش خوبیه

دعواش خوبیه

ناراحتیش خوبیه

خوشحالیش خوبیه

همه چیزش خوبیه

آخ آخ خدا نکنه نمک کادو های امام رضا زیر زبون کسی مزه کنه

نابودش میکنه

منم دارم میمیرم

برام دعا کنید

میشه دعام کنید ؟

همین الان رو کنید به حرمش بگید

که آقا کمش نکنه

اون دختر خوبه .....همون خوب خوبه خوبه خوبه خوبه خوبه

همونی که بهش گفتم

همون که دیگه بهترش نیست (اصلا بحثم خوبی  ظاهر و باطن و ....نیست)

به آقا بگید اگه میشه اون دختر خوبه رو کمش نکنه

به خاطر عجله کردن من یه دختر معمولی بهم نده همون افسانه ایه رو بده

میدونید حضرت امیرالمومنین علیه السلام در جواب سوال رسول الله که فاطمه رو چه جوری یافتی ؟  حضرت زهرا رو چه جوری وصف کرد ؟

فرمود : نعم العون فی طاعة الله

فرمود برای اینکه آدم حرف خدا رو گوش بده فاطمه بهترین یاوره برای من

زن خوب زنیه که کمکت کنه روی حرف خدا حرف نزنی .


نظرتون چیه؟

  • رضا غفاریان

اندکی تامل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">