قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

گفتگو با خدا

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۵ ب.ظ

ناخواسته گفتم: "الهی و ربی من لی غیرک" ای خدا و پروردگار من! [آخر] من جز تو که را دارم؟
گفت: "الیس الله بکاف عبده" خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ زمر/36

گفتم: در برابر این همه مهربانیت چه کار می‌توانم بکنم؟
گفت: "یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما" ای مؤمنین! خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هایش بر شما درود و رحمت می‌فرستند تا شما را از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیاورند. خدا نسبت به مؤمنین مهربان است. احزاب/42

گفتم: هیچ کسی نمی‌داند تو دلم چه می‌گذرد
گفت: "ان الله یحول بین المرء و قلبه" خدا حائل هست بین انسان و قلبش! انفال/24

گفتم: غیر از تو کسی را ندارم
گفت: "نحن اقرب الیه من حبل الورید" ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌ تریم ق/16

  • رضا غفاریان

اندکی تامل

نظرات  (۳)

  • جانم فدای رهبر
  • لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد/یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد/پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف/خورشید شهرخامنه٧٣ساله شد.سالروز ولادت امام خامنه ای مبارکباد.سلامتی وجود نازنینشون صلوات.متن قشنگی بود.یاعلی.
  • حکیمه بهمن زاده ....وب نوشت های من
  • الهی ظلمت نفسی .....
    به روزم
    سلام
    خدا قوت
    خوب هستید؟
    با مکاتبات محرمانه انیشتین و ایه الله بروجردی آپیدم
    شاد باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">