قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

کدام را انتخاب می کنید؟

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۲۱ ب.ظ

یکی مدال میگیرد ؛ به یکی اسکار میدهند

هر دو بالا می روند ؛

یکی در نگاه ِ متفکرین ِ روشنفکر ؛ یکی در محضر ِخدا . . .!

  • رضا غفاریان

اندکی تامل

نظرات  (۷)

  • مرده متحرک...
  • سلام
    با پست "انتخابات ریاست جمهوری 1392" بروز هستم...
    برای خوندن نظراتتون به شدت مشتاقم....
    لطفا در نظرسنجی وبلاگ هم شرکت کنید!
    ممنون
    یا علی
  • حکیمه بهمن زاده ....وب نوشت های من
  • سلام...با جنگ در خانه ما به روزم....
    سلام ملت مسلمان ایران ما که از دین اسلام حمایت میکنیم و تمام حرف و حدیثمان از برکت


    اسلام است چرا به پیامبر بزرگ جسارت شده هیچ حکمی صادر نگردیده است ولی جهان


    اسلام از اینتوهین به درد امده و انقلابی بر علیه امریگا غاصب و اسراییل کثیف به پاه نموده اند

    ولی ما هنوز در عالم خوابیم ؟؟ خدایاتو را قسم میدهم به قرانت و به کلام شیرینت صاحب


    زمان ما را ظهورش را تعجیل بفرما که کفر در این دنیا بیداد میکند و خواب فراموشی همه


    را فرا گرفته است و غیرت معنی ومفهومی ندارد و در کنار خودت به پیامبر بزرگ اسلام

    توهین مینمایند وما در خواب غفلت هستیم ملت بزرگ ایران به پا خیزید که امروز روز اسلام

    و روز بزرک مسلمین جهان است امروز زوزی است که مسلمین بر علیه استکبار جهانی و امریکا

    غاصب و اسراییل کثیف قیام نموده اند تا به دنیا نشان دهند توهین به مقدسات اسلام چه نتیجه ای دارد
  • چادری به رنگ کعبه
  • سلام برادر خوبم خدا قوت
    وب خوب و مفیدی دارید
    خوش به حالتون که توفیق شرکت در اردو های جهادی رو داشتین
    خوشحال میشم به وب منم سر بزنید و در مورد مطالبم نظر بذارید.......
    سلام من هر روز که وب گردی میکنم وقتی به اینجا میام ارامش پیدا میکنم
  • حکیمه بهمن زاده ....وب نوشت های من
  • پیام رهبر انقلاب به قهرمانان جانباز و معلول

    قهرمانان عزیز جانباز و معلول

    افتخاراتی که در مسابقات جهانی به دست آوردید، مایه ی خرسندی و سرافرازی و شادمانی ملت ایران است. صمیمانه از همه ی شما تشکر میکنم. پایبندیهایی که به ارزشها و احکام اسلامی نشان دادید نیز درخور قدردانی و سپاس جداگانه است.

    جمله آخر پیام حضرت آقا مرتبط با پست شما هست
  • حکیمه بهمن زاده ....وب نوشت های من
  • سلام..مقایسه جالبی بود....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">