قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

قرارگاه فرهنگی یک بچه ارزشی

اللهم اجعل محیای محیا محمد(ص) و آل محمد و مماتی ممات محمد(ص) و آل محمد

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندها
پیوندهای روزانه

در حسرت کربلا

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ
همه رفتند ای خدا

من نرفتم کربلا

من نروم تا کربلا

گله دارم ای خدا

یه سوال دارم مگر ما دل نداریم ای خدا

یا مگر جا تنگ بود از بهر ما در کربلا

کی روا باشد گل از ما و گلاب از دیگران

غم روی ساقی از ما و شراب از دیگران

بخواهی یا نخواهی آخر یه روز برا دیدنت میام

تو میدونی اگر بیام یا نیام چقدر من تورو میخوام

یا حسین خوب میدونی من از روز ازل دیونت بودم

خبری از هستی نبود من جارو کش میخونت بودم

ای خدا مرغ جان ما را به جانب کربلا ببر

به زیارتگه عباس ابن علی مرتضی ببر

  • رضا غفاریان

کربلا

امام حسین

نظرات  (۷)

امیدوارم امام حسین مهر تایید رو رو پرونده اعمالتون بزنه...

اجرتون با اقا....

خیلی وبلاگ خوبیه....

همه چیزش عالیه...

التماس دعا
شما با افتخار لینک شدید .
خیلی ممنون اقا رضا که به وبلاگم سر زدید ...
باعث افتخارم هست که با شما تبادل لینک داشته باشم .
سلام اقا رضا با افتخار لینک شدید و منو بنام سلحشوران اریا لینک کنید
من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟


برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم ..


انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..

شکسپیر
  • حکیمه بهمن زاده .....وب نوشت های من
  • سلام...به روزم با ببخشید چهلم کی هست ؟؟(نقد و بررسی جشن های عروسی)
  • حکیمه بهمن زاده .....وب نوشت های من
  • می گن اگه انسان دلش بخواد کار خیری انجام بده ...اما شرایطش براش مهیا نباشه ثواب اون کار خیر براش نوشته می شه ...
    انشاءالله می رید زیارت آقا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">